صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

اکانت اغتشاشگر، عضو ارتش اسرائیل بود
 خبر اول اینکه، یکی از صاحبان اکانت‌های فارسی‌زبان فعال در اغتشاشات سال گذشته که دائم در حال نفرت‌پراکنی علیه ایران بود، سرباز ارتش رژیم صهیونیستی از کار درآمد. صاحب این حساب مجازی که گفته می‌شود یک سرباز زن ارتش رژیم صهیونیستی و ساکن امریکا است، از احضارش به سرزمین‌های اشغالی برای دفاع از اسرائیل خبر داد. القای انگاره‌های کاذب مانند «مسمومیت دانش‌آموزان» و خوشحالی از شکست تیم‌های ورزشی ایران و دعوت از مردم برای انجام اقدامات خشونت‌آمیز مواردی از محور تولیدات کاربران وابسته به رژیم صهیونیستی بوده است.  
 
نگرانی BBC  برای  یک فرد خاص
 دست آخر اینکه، رسانه دولتی انگلیس در کنار رسانه‌های سایر جریان‌های ضدایرانی مانند منافقین و تجزیه طلبان نگران اساتید دانشگاه در ایران شده است.
شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی درحالی انگاره «تداوم اخراج اساتید از دانشگا‌های ایران» را درخصوص علی‌اصغر خدایاری چهره امنیتی جریان اصلاحات منعکس می‌کند که اولاً نامبرده استاد بازنشسته مدعو دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده که بعد از بازنشستگی در دوره کرونا، به دعوت مسئولان وقت دانشگاه درس آمار را به دانشجویان دانشکده معدن تدریس می‌کرده است.
بدیهی است مطابق قانون، دانشگاه در به کارگیری یا عدم به کارگیری نیروهای قراردادی از بازنشستگان مخیر است اما مشخص نیست چرا روند خبرسازی و نگرانی بی بی سی صرفاً به نفع شبکه‌ای از معدود اساتید با سابقه خاص سیاسی محدود می‌شود؟ چرا که خدایاری از اعضای حزب منحله مشارکت بوده و سابقه بازداشت در فتنه 88 را نیز در کارنامه علمی خود دارد!
جستجو
آرشیو تاریخی