صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و چهار - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و چهار - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اخبار

بررسی واردات خودرو با ارز خشکبار

قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: واردات خودرو در ازای بازگشت ارز خشکبار در حال پیگیری و بررسی است که امیدواریم بانک مرکزی هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
علیرضا پیمان‌پاک گفت: بنابر دستور معاون اول رئیس‌جمهور به منظور رفع مشکل بازگشت ارز خشکبار، جلساتی بین وزارت جهادکشاورزی با بانک مرکزی و وزارت صمت برگزار شد که یکی از گزینه‌های بازگشت ارز خشکبار در ازای واردات خودرو در حال پیگیری است. به گفته او، برای تسهیل بازگشت ارز چند بسته دیگر دیده شده است که بانک مرکزی آن را ابلاغ می‌کند تا واردات کالا در ازای صادرات غیر برای خشکبار و گروه‌های مختلف باز شود.

 نرخ هر کیلو تخم‌مرغ ۵۶‌هزار تومان

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری را ۴۶ هزار تومان و برای مصرف‌کننده در میادین را ۵۶ هزار تومان اعلام کرد. حمیدرضا کاشانی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نرخ کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۵ تا ۴۶ هزارتومان است، در حالی که با نرخ مصوب ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان کماکان اختلاف دارد. رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن تولید روزانه تخم‌مرغ را ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط مطلوب تولید، حمایت جدی از تولیدکنندگان باید صورت گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی