صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

رشد 10 برابری ساخت و ساز در مجموعه بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن در همایش «چشم‌انداز خسارت صفر در فرایند ساخت»، با اشاره به ظرفیت‌های بالای بانک مسکن به بیان انتظارات و هدف‌گذاری در ساخت وساز مسکن باکیفیت و ایمن توسط این مجموعه پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این همایش با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجموعه بانک مسکن، گفت: در تلاشیم با برنامه‌ریزی در حوزه مسکن، فراتر از وضع موجود عمل کنیم.
وی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه با بیان انتظار خود از رشد 10 برابری ساخت و ساز مسکن باکیفیت در مجموعه بانک گفت: رضایتمندی خود را تا جایی که شایسته نام بانک است ارتقا دهید چرا که انتظارات از این مجموعه و ظرفیت‌های آن بالاست.
دکتر حسینی با اشاره به محورهای اصلی این همایش بر ضرورت توجه بیشتر به جامعه هدف و لزوم فرهنگ‌سازی و آموزش عوامل اجرایی پروژه‌ها و دغدغه‌مندی در موضوع HSE تأکید کرد.
وی ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استانداردهای داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند. اخذ تأییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتش‌نشانی برای ساختمان‌های برند بانک مسکن الزامی است و دستورالعمل‌های مرتبط باید مد نظر قرار گیرد.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کند و در صورت نیاز به ارتقای این جایگاه پرداخته شود. صرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است.
دکتر حسینی با تأکید بر رعایت استانداردهای HSE گفت: انجام این مهم زمانی میسر خواهد بود که الزام آن را باور کنیم و رعایت آن برای ما ارزشمند باشد تا بتوانیم علاوه بر آرامش مردم شریف به عنوان جامعه هدف، از نیروهای انسانی خود در مسیر توسعه ساخت و ساز کشور حفاظت و صیانت کنیم.
مدیرعامل بانک مسکن حفظ و تداوم داشتن اراده خوب، حس خوب و قدرت اجرایی بالا را به عنوان سه رکن مهم در موفقیت مجموعه این بانک در هدف‌گذاری‌های صورت گرفته مهم قلمداد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی