صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

تمامی بسته‌های حمایتی «کلید بهشت» به فروش رفت

مدیر مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت، از تقبل تمامی بسته‌های حمایتی یک ساله طراحی شده آریاساسول، از سوی شرکت‌های پتروشیمی حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست خبر داد. همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، با ابتکار آریاساسول، میز حمایت از توانخواهان مؤسسه کلید بهشت در غرفه شرکت برپا شد.
جان‌نثار احمدی، مدیرعامل مؤسسه ضمن قدردانی از آریاساسول برای این اقدام خیرخواهانه گفت: این میز با هدف ملاقات و دلجویی بازدیدکنندگان از معلولین، همچنین آشنایی با مسائل و هزینه‌های نگهداری از توانخواهان، برپا شد. در این رویداد بازدیدکنندگان ضمن دیدار با این توا‌نخواهان، می‌توانستند از آثار نقاشی این افراد نیز بازدید کنند. محوریت برگزاری این رویداد، جلب توجه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای حمایت و تقبل هزینه‌های این مؤسسه بود.
بسته‌های حمایتی که شرکت پلیمر آریاساسول برای همیاری این مؤسسه در نظر گرفته بود، شامل بسته‌های حمایتی یک ساله پوشک کودک، پوشک بزرگسالان، هزینه‌های موادغذایی، هزینه‌های دارویی، هزینه‌های مواد شوینده و بهداشتی، هزینه لباس، ملحفه، بالش و روکش ضدآب، هزینه‌های درمان پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و هزینه‌های تخت، تشک و تشک مواج می‌شد.
به گفته احمدی بانک تجارت، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت‌های جم، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، پروپیلن مکران و پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی تبریز و یک شرکت دیگر، تمامی بسته‌های حمایتی یک ساله طراحی شده از سوی آریاساسول را متقبل شدند و شرکت سهند ایرانیان نیز به نوعی دیگر در این امر خیر مشارکت کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مؤسسه به‌صورت خیریه اداره می‌شود و تنها بخشی از هزینه‌ها بر عهده سازمان بهزیستی است، هر ماه برای تأمین هزینه‌های توانخواهان مرکز دشواری‌هایی وجود دارد.
مدیر مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت با تأکید بر اینکه آریاساسول به‌عنوان «سفیر توانخواهان کلید بهشت» برای حمایت از توانخواهان مرکز تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته است، گفت: با اقدام اخیر در نمایشگاه ایران‌پلاست پیوندی عمیق بین شرکت و مؤسسه ایجاد شد و امید می‌رود با همت سایر شرکت‌ها شاهد تحول در توجه به توانخواهان باشیم و بر اهداف والاتری تمرکز کنیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی