صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

اخبار

تأمین زمین برای کارگران و کارمندان
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی کارکنان و کارگران بخش صنایع کشور بویژه در شهر‌های صنعتی کشور در حال اجرا است.
ارسلان مالکی افزود: در بسیاری از شهرها بویژه شهرهای صنعتی از جمله کاشان در تلاش هستیم که در کنار تأمین زمین برای متقاضیان برای کارگران و کارکنان بخش صنعتی کشور در سایت‌ها و یا اراضی که خود تأمین می‌کنند اقدام به تأمین زمین برای ساخت مسکن آنها کنیم. به گفته رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در پروژه‌های نهضت ملی مسکن هم آماده‌سازی اراضی و همچنین پیگیری برای تأمین زمین و کمک به زیرساخت و پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. وی گفت: به‌سرعت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و تا به امروز ۳۴ هزار هکتار اراضی مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن را تأمین کرده‌ایم.

تداوم پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن
بانک مرکزی اعلام کرد به‌منظور حمایت از مستأجران اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم می‌یابد. بر‌اساس اعلام این بانک به‌منظور حمایت از مستأجران اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن در قالب سقف کلی مصوب شورای پول و اعتبار و سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم یابد.

جستجو
آرشیو تاریخی