صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

مــرور

الکترونیکی شدن شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس از امروز
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح «کیف پول شهروندی» در پایتخت همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش ایسنا، سعید جهانی با اشاره به آغاز فعالیت «کیف پول شهروندی» همزمان با آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ABT که پیش از این وعده اجرای آن را داده بودیم، پرداخت از این پس مبتنی بر «کیف پول شهروندی» خواهد بود که فاز اول این طرح در مترو اجرایی می‌شود.


افزایش ۳۰ درصدی ترافیک تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش مهر، سردار حمیدی گفت: بالای ۲۱ میلیون سفر در روز در تهران ثبت شده است و ۴ونیم میلیون خودرو ترددکننده در تهران داریم، البته که ترافیک مسأله تمام کلان‌شهرهای ایران است. وی ادامه داد: به صورت ثابت در دهه آخر شهریور ماه اوج سفرهای جاده‌ای و روزهای آخر شهریور اوج سفرهای درون‌شهری است اما وقتی مراکز آموزشی بازگشایی می‌شود، شرایط کاملاً متفاوت می‌شود و میانگین سفر در طول روز ۲۵ تا ۳۰ درصد به ترافیک تهران اضافه می‌شود.


اعتبار گذرنامه‌های زیارتی 5 ساله شد
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از پنج ساله شدن اعتبار گذرنامه‌های زیارتی خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار ذوالقدر در مورد امکان سفر به عتبات عالیات با گذرنامه زیارتی، اظهار کرد: گذرنامه زیارتی امسال برای اولین بار در کشور صادر شد و با توافق با مقامات عراقی، مجوز این گذرنامه برای سفر عتبات عالیات و عراق صادر شد.
او  اعتبار این گذرنامه را پنج ساله اعلام کرد و گفت: افق دید ما برای طراحی این نوع گذرنامه این بود که در طول سال برای سفر زیارتی به عراق بتوان از این گذرنامه استفاده کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی