صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اخبـــــار

 عرضه اموال تملیکی با روش مزایده
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به وضعیت ۳۵۶ خودرو در انبارهای اموال تملیکی استان تهران، گفت: این خودروها با تأییدیه سازمان استاندارد و محیط زیست با روش مزایده زیر نظر ستاد الکترونیک دولت عرضه می‌شود.
به گزارش ایرنا، «حسین ایزدی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد در حوزه قاچاق ۸۵ خودرو سبک و سنگین و در حوزه ضبط و قضایی ۱۰۵ خودرو و تعداد خودروهای متروکه ۱۶۶ مورد است.
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران افزود: جلسه‌ای با حضور دادستان استان تهران خواهیم داشت که با تأییدیه استاندارد و محیط زیست می‌توانیم این خودروها را با روش مزایده عرضه کنیم.
وی با اشاره به یک هزار و ۴۰۰ خودرو کشنده در گمرک و انبارهای استان تهران، گفت: این خودروها طبق ماده ۳۰ احکام دائمی کشور وارد کشور شده و ۲ سال است در انبارهای استان مانده که باید این خودروها متروکه اعلام می‌شد.

 

شروع به کار سامانه شکایت درگاه ملی مجوزها
رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد از شروع به کار سامانه شکایت درگاه ملی مجوزها خبر داد. به گزارش ایرنا، «امیر سیاح» در خصوص رونمایی سامانه شکایت درگاه ملی مجوزها گفت: هنگامی که متقاضی در درگاه ملی مجوزها درخواست خود را ثبت می‌کند، پوشه‌ای اختصاصی برای وی تشکیل می‌شود. وی افزود: در پروفایل متقاضی، گزینه پیامک و شکایت وجود دارد که فرد  می‌تواند شکایت خود را ثبت کند.
رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار گفت: اگر رسیدگی به درخواست متقاضی دریافت مجوز با تأخیر همراه باشد، پیامک ارسال می‌شود که درخواست شما با تأخیر همراه بوده است و در صورت تمایل می‌توانید شکایت کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی