حوادث جهان

قتل هولناک پسر 13 ساله در بازار نجف
مرد خشمگین در اقدامی جنون‌آمیز یک پسر نوجوان را در بازار نجف به قتل رساند.
این مرد 40 ساله صبح دیروز پسر ۱۳ ساله‌ای را که در بازار نجف مشغول جابه‌جایی بار با گاری دستی‌اش بود با چاقو سربرید. علت این جنایت هولناک تنگ کردن مسیر عبور برای قاتل بوده است! قاتل پس از اینکه گاری پسر نوجوان مسیر وی را مسدود کرد به خرید چاقوی تیز در بازار اقدام کرده و سپس به سوی نوجوان آمد و با کوبیدن سر او به میز وی را در مقابل چشم بازاریان و مردم سر برید. پس از این اتفاق مردم و بازاریان او را دستگیر کرده و مانع فرار قاتل شدند و وی تحویل نیروهای امنیتی شد.

پیدا شدن دختربچه جنگلی در هند
دختربچه هندی که مدت‌ها با میمون‌ها در جنگل زندگی می‌کرد به دست پلیس نجات یافت. این دختر در حالی که کاملاً برهنه بود و همچون میمون‌ها چهار دست و پا می‌دوید و از سوء تغذیه شدید رنج می‌برد پیدا شد.
به گزارش بیزنس اینسایدر، پلیس هند این دختر بچه 9 ساله را در جنگل پیدا کرد. او در کنار میمون‌ها پرورش یافته است. دخترک اکنون در بیمارستان به سر می‌برد و پرستار می‌گوید این دختر تمام مدت فقط روی تخت می‌نشیند یا دراز می‌کشد.
پلیس هند در حال بررسی گزارش‌های کودکان ناپدید شده است تا هویت دختری که در جنگل پیدا شده را مشخص کند. این دختربچه قادر به صحبت کردن نبود و هیچ لباسی بر تن نداشت. موها و ناخن‌های او بسیار بلند شده بودند و بسیار گرسنه بود. به گفته پلیس چند هیزم شکن این دختر را در جنگل پیدا کردند و به نیروهای پلیس خبر دادند.
زمانی که پلیس تلاش کرد این دختر را نجات دهد میمون‌ها سعی در دفاع از وی داشتند و به نظر می‌رسید او در کنار میمون‌ها به راحتی زندگی می‌کند. تا زمانی که هویت این دختر مشخص شود در مکانی که مخصوص نوجوانان است پناه داده می‌شود.

مرگ 24 مسافر اتوبوس در پرو
انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده‌ای کوهستانی در پرو و سقوط آن به داخل دره‌ای به عمق ۲۰۰ متر، دست کم ۲۴ نفر کشته شدند.
به گزارش شبکه الجزیره، رسانه‌های محلی همچنین اعلام کرده‌اند که این حادثه دست‌کم ۳۶ مصدوم داشته و بنابر اعلام مقامات منطقه‌ای، ۱۱ مسافر به دلیل مصدومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند. به گفته پلیس، حادثه حدود ساعت ۲ بامداد دوشنبه به وقت محلی رخ داده است. تحقیقات درباره علت حادثه و جزئیات آن آغاز شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی