صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۸

اخبار

جهش بی‌سابقه صدور شناسه رهگیری کالا
وجود شناسه رهگیری در کالاها ضمانت است که اصل بودن کالا را نشان می‌دهد، بر این اساس سال گذشته تنها ۱۲ میلیون قطعه کالا شناسه رهگیری داشتند.
محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر۷۰۰ میلیون قطعه کالا شناسه رهگیری گرفته‌اند که نشانگر اقبال تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالاست.
برادران افزود: تولیدکنندگان ثابت کرده‌اند که می‌توانند بازار داخلی را تأمین کنند و نیاز به واردات بی‌رویه یا قاچاق نیست.
معامله‌گران مراقب پیامک‌های جعلی باشند
راهکار ارائه شده برای رفع اختلال در درگاه پرداخت سامانه ستاد اجرایی شده و سامانه بدون مشکل در حال خدمت‌رسانی است.
آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) گفت: بر این اساس واریزی‌ها بدون مشکل در حال انجام است و مبالغ کارمزد به حساب خزانه‌ دولت به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی واریز می‌شود.
مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت افزود: در حال حاضر مطابق ابلاغیه‌های مرکز تتا، دستگاه‌های اجرایی و تأمین‌کنندگان می‌توانند عملیات واریز وجوه به حساب خزانه را انجام دهند. همچنین با ارائه فیش واریزی به دستگاه، بارگذاری تصویر آن و ارسال تیکت به سامانه ستاد، مراحل بعدی خرید خود را پیش ببرند.
عسکری تأکید کرد: معامله‌کنندگان سامانه ستاد مواظب پیامک‏‌های ارسالی از سوی افراد سودجو یا ارسال شماره‌ حساب‌های دیگری برای برنده خرید باشند.
جستجو
آرشیو تاریخی