صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

اخبــار

شهادت 2 مأمور پلیس در نهبندان
گروه حوادث/ 2 مأمور نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی در عملیات تعقیب سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.
سرهنگ علی‌اکبر حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: صبح شنبه 25 شهریور سروان حسن طاهری و استواریکم سجاد زارع‌مقدم هنگام انجام مأموریت و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده نهبندان به بیرجند دچار حادثه شده و جان‌ به‌ جان‌آفرین تسلیم کردند. همچنین در این حادثه ستوان یکم رستم تنگسار مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

آخرین مأموریت پلیس شهید
گروه حوادث/  یک مأمور نیروی انتظامی هنگام دستگیری راننده تریلی حامل کالای قاچاق به شهادت رسید.
سرهنگ موسی عرب معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید «سیاوشی مهربونجی» شهرستان سیریک در محور «سیریک - جاسک» به یک‌دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون شدند و دستور ایست دادند، اما راننده متواری شد.
در این حین دو نفر از مأمورین با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو کردند و برابر مقررات اقدام به هشدار ایست دادند اما راننده ۲ کیلومتر از مسیر با حرکات مارپیچ از ادامه مأموریت همکاران ممانعت کرده که در نهایت از لاین خود خارج و به لاین مخالف آمده و قصد زیر گرفتن مأمورین را داشته که نظامیان مذکور به دلیل انسداد جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کردند.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این حادثه، هر دو مأمور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوان‌یکم «علی اولادحسین» به علت شدت جراحات وارده، به فیض شهادت نائل آمد. راننده متخلف نیز دستگیر شد.

مرگ مرموز پس از زایمان
گروه حوادث/ زن جوان که فرزند زوج دیگری را در شکم داشت پس از به دنیا آوردن نوزاد جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح چهارشنبه بیست و دوم شهریور مأموران کلانتری 115 رازی مرگ مشکوک زن جوانی را در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های مرکز تهران به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی، گزارش کردند.
وقتی بررسی‌های تیم جنایی آغاز شد، خانواده وی اظهار داشتند این زن 23 ساله رحم خود را اجاره داده بود و هنگام زایمان برای به دنیا آوردن نوزادش به یک زایشگاه فوق تخصصی در غرب تهران مراجعه کرده اما پس از ترخیص حالش بد شده است و خانواده‌اش او را به اورژانس بیمارستانی منتقل کردند اما وی جان باخت.
با شکایت خانواده این زن از کادر پزشکی بیمارستان محل زایمان با دستور قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 26 (جرائم پزشکی) فرستاده شد.

جنایت در ساختمان نیمه ساز
گروه حوادث/  نگهبان ساختمان نیمه‌ساز که پس از قتل دو کارگر افغانستانی ناپدید شده از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح جمعه 24 شهریور مالک یک ساختمان نیمه‌ساز در تماس با پلیس از کشف اجساد دو کارگر ساختمانی در خیابان فرحزادی خبر داد.
با اعلام این خبر بازپرس وحید ناصری و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.
با حضور در محل آنها با جسد دو مرد افغان در طبقه همکف و اول روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو از ناحیه شکم به قتل رسیده بودند.
در ادامه کارآگاهان به تحقیق از کارگرهای ساختمان نیمه ساز پرداختند که یکی از آنها گفت: شب گذشته بخاطر اینکه زیر ستون‌های اصلی بتن ریخته بودم باید صبح زود بیدار می‌شدم و کارهایم را انجام می‌دادم؛ وقتی بیدار شدم تا صبحانه درست کنم اجساد دوستانم را مشاهده کردم و به پیمانکار زنگ زدم.
وی ادامه داد: این دو نفر که کشته شده‌اند از مدتی قبل با نگهبان ساختمان اختلاف داشتند و حتی یکبار هم درگیر شده بودند اما با وساطت پیمانکار درگیری‌شان پایان یافت.
یک بار یکی از مقتولان گفته بود که از نگهبان ساختمان می‌ترسد و احتمال دارد که بلایی سرشان بیاورد.
این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد عامل جنایت ابتدا کارگری که در طبقه اول خواب بوده را به قتل رسانده و بعد کارگر دوم را که مشغول اصلاح صورتش بوده در طبقه همکف به قتل رسانده است.
بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، شناسایی عامل قتل و ‌‌دستگیری او را صادر کرد.  همچنین کارگر ساختمانی که مدعی بود اجساد را او پیدا کرده نیز بازداشت شد.

جستجو
آرشیو تاریخی