صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

حافظه خود را تقویت کنید

یکی از بیماری‌های نگران‌کننده جامعه امروز، بیماری زوال حافظه یا همان آلزایمر است؛ بیماری که می‌توان با انجام تمرینات ذهنی مناسب، روند پیشرفت آن را کندتر کرد.
 به همین دلیل فعالان عرصه فناوری و برنامه‌نویسان، برای کمک به بیماران مبتلا به آلزایمر، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی طراحی کرده و ساخته‌اند. یکی از این اپ‌ها Elevate است که می‌توان آن را یک مربی مغز و ذهن دانست.
این اپ برای بهبود توانایی‌های گفتاری، سرعت پردازش ذهن، افزایش مهارت‌های حافظه با انجام عملیات ریاضیات به صورت ذهنی و افزایش دامنه واژگان طراحی
 شده است.
برای استفاده از این اپلیکیشن که دارای دو نسخه‌ رایگان و پولی است، تنها کافی است آن را روی گوشی دانلود کنید.
این برنامه به هر فرد یک برنامه یادگیری شخصی ارائه می‌دهد که قابل تنظیم در طول زمان است.
فرد سالمند یا هر کسی که از مشکلات حافظه رنج می‌برد، می‌تواند تمرینات ذهنی خود را با Elevate آغاز کند.
 هرچه کاربر بیشتر با اپلیکیشن Elevate تمرین کند، زودتر نتایج بهبود حافظه خود را می‌بیند و منجر به افزایش بهره‌وری و اعتماد به نفس وی می‌شود.
 این اپلیکیشن برای کاربران مواردی همچون بازی‌های فکری، جداول پر از ارقام و اعداد و همچنین جداولی برای افزایش دامنه واژگان ارائه می‌دهد. بیشتر کاربران از آنجا که به راحتی درگیر بازی‌ها و مسائل ریاضی آن می‌شوند بنابراین تقریباً هر روز سراغ این اپ می‌روند و لحظاتی را در آن حضور می‌یابند. سازندگان این اپلیکیشن معتقدند کاربران برای گرفتن نتیجه نهایی بهتر حداقل باید هفته‌ای 3بار از این اپ استفاده کنند و از فعالیت‌ها و بازی‌های پیشنهادی آن بهره بگیرند. این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار به صورت رایگان دانلود کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی