صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۸

هزار و ۲۰۰ دانشجو بورسیه صنعتی می‌شوند

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: در سال تحصیلی جدید، یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در کشور، بورسیه صنعتی خواهند شد و زیر نظر بنیاد نخبگان و دانشگاه از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
مجتبی نوروزی افزود: در چند ماه گذشته، طرح‌هایی با بنیاد ملی نخبگان در قالب بورسیه صنعتی منعقد شده است که دانشجویان ورودی به دانشگاه، بورسیه صنعتی می‌شوند و زیر نظر بنیاد نخبگان و دانشگاه از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند که در سال تحصیلی جدید، یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در کشور، بورسیه صنعتی خواهند شد. نوروزی همچنین اعلام کرد: برنامه و هدفگذاری سال‌ جاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ۲ میلیون نفر است که برای ۱۹ گروه هدف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار در دست اجراست. نوروزی گفت: هدفگذاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای چهار میلیون نفر تا پایان دولت سیزدهم است.
وی اعلام کرد: برنامه و هدفگذاری سال‌ جاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ۲ میلیون نفر است. همچنین امسال برای نخستین بار طرح مدرسه تابستانه مهارت برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال اجرایی شده است. نوروزی افزود: هم‌اینک ۳۵۰ مرکز تی. ان. سی در دانشگاه‌های سراسر کشور برای آموزش دانشجویان در حوزه مهارت‌آموزی به دانشجویان فعال است.
جستجو
آرشیو تاریخی