با زائران حسینی

استقرار ۱۳۰۰ موکب مردمی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین
استاندار تهران ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، گفت: در طول مسیر، استقرار ۱۳۰۰ موکب مردمی با خدمات متنوع برای خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده است. به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران اظهار داشت: ستاد اربعین استان تهران علاوه بر خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا، برای برگزاری پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی(ع) در تهران برنامه‌ریزی کرده است.


خدمات‌دهی سازمان پایانه‌های تهران برای بازگشت زائران اربعین
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سازمان پایانه‌ها سرویس‌هایی را آماده کرده است تا در زمان بازگشت زائرین ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز داشته باشیم. به گزارش فارس، پوریا علیمردانی درباره آمادگی پایانه‌ها برای بازگرداندن زائران اربعین حسینی گفت: پیش‌بینی‌ها این است که بین روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریور بیشترین تراکم مسافر را به ترتیب در مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی برای ورود به ایران داشته باشیم اما تراکم اصلی در مرز مهران خواهد بود. وی اظهار کرد: بنابراین ما نیز سرویس‌هایی را آماده کردیم که در زمان بازگشت زائرین بتوانیم خدمات لازم را به سایر نقاط کشور فراهم کنیم و ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز داشته باشیم.


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:
اولین موکب حمل و نقلی راه‌اندازی شد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی اولین موکب حمل و نقلی خبر داد. به گزارش سایت شهر، مهدی وحدت‌کار گفت: پروژه شاتل‌تاکسی، خدمت جدیدی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران است که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) و حمل و نقل از تهران به مرز عراق به‌صورت رفت و برگشت با تاکسی‌ ون‌های جدید، در حال انجام است. وی درباره نحوه استفاده برخط از خدمات شاتل تاکسی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند برای تهیه بلیت با نصب برنامه شهرزاد و ورود به منو شاتل‌تاکسی و انتخاب زمان و تاریخ مدنظر، بلیت‌شان را خریداری کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی