صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

شهادت مأمور پلیس
 از سوی قاچاقچیان
مأمور پلیس ایستگاه انتظامی‌شهرستان داورزن که از سوی قاچاقچیان مشروبات الکلی مجروح شده بود به شهادت رسید.
روز پنجشنبه مأموران ایستگاه انتظامی‌کاهک شهرستان داورزن به یک خودرو سواری پژو ظنین شده و دستور ایست دادند اما راننده خودرو با سرعت زیاد متواری شد. بلافاصله عملیات تعقیب و گریز با طرح مهار اجرا و مأموران انتظامی‌سبزوار نیز وارد عمل شدند.
پلیس در این درگیری مسلحانه خودرو قاچاقچیان را در ورودی شهر سبزوار توقیف کرده و پس از دستگیری دو قاچاقچی، مقادیری مشروبات الکلی از آن کشف کرد. در این درگیری سروان داوود صبوری مأمور انتظامی‌شهرستان داورزن که با شلیک گلوله قاچاقچیان مجروح شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت اما شامگاه جمعه به علت شدت جراحت به شهادت رسید.
 
مرگ زن شیرازی 6 روز پس از سقوط

زن جوانی که خود را از یک مجتمع تجاری در شیراز به پایین پرت کرده بود پس از 6 روز در بیمارستان رجایی این شهر جان باخت.
بر اساس اعلام روابط عمومی‌دانشگاه علوم پزشکی شیراز، زن ۴۱ساله‌ای که روز پنجم شهریور از طبقه پنجم مجتمع تجاری‌ تفریحی نگین فارس خود را به پایین پرت کرده بود شامگاه ۱۰ شهریور جان باخت.
 پس از این حادثه بررسی‌ها نشان می‌داد زن جوان به‌دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به خودکشی کرده بود.
گفتنی است سازمان آتش‌نشانی شیراز پس از این حادثه مدعی شد تشک نجات در محل بود اما فضای سبز پایین مجتمع به مأموران آتش‌نشانی امکان پهن کردن تشک نجات را نداد.
 
انتقام از یک پزشک با کلیپ ساختگی
عاملان انتشار کلیپی که حکایت از تعرض پزشک به یک زن در سیرجان دارد، پس از دستگیری مدعی شدند به قصد انتقام‌جویی این کار را انجام داده‌اند.
 سرهنگ امین یادگار‌نژاد رئیس پلیس فتای استان کرمان در تشریح این خبر گفت: افرادی به قصد انتقام‌جویی از یک پزشک معتمد و خوشنام سیرجان اقدام به تطمیع یک خانم کردند و پس از طراحی نقشه خود، این خانم بعد از خارج شدن از مطب پزشک مورد نظر، با یک برنامه‌‌ریزی از قبل تعیین شده اقدام به فحاشی و تهمت زدن علیه پزشک کرده و مدعی شد که مورد آزار قرار گرفته است. بعد از این اقدام، همدستان وی کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر کردند.
وی افزود: با شناسایی زن جوان وی در محدوده شهرستان سیرجان در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد و در بازجویی پلیس اعتراف کرد که نیازمند پول بوده و با وعده دریافت ۲ میلیون تومان از دو همدست خود در این نقشه با آنها همراه شده است. در ادامه دو همدستش نیز دستگیر شدند و اعتراف کردند برای انتقام‌جویی از پزشک این کار را انجام داده‌اند.

مرگ مادر و دختر روی ریل قطار
 4 عضو یک خانواده که در حال عبور از روی ریل قطار بودند بر اثر برخورد قطار دچار حادثه شدند.
 بهروز ایران‌نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: شامگاه جمعه خانواده‌ای در حال عبور از ریل قطار در کمربندی شمالی جنب شهرک خودرو در اراک بودند که ناگهان قطار با آنها برخورد کرد و در این حادثه، مادر ۴۰ ساله و دختربچه ۱۲ساله در دم جان باختند، پدر خانواده و پسرش نیز مصدوم و در بیمارستان بستری هستند.
 وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵ نفر در اراک در اثر برخورد با قطار فوت کرده‌اند.
 
صحنه‌سازی برای مخفی کردن جنایت
 یکی از اتباع بیگانه پس از قتل مرد یزدی وی را در محل کارش حلق‌آویز کرد.
مصطفی مهدی بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این استان خبر داد و درباره جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال اعلام وقوع مرگ مشکوک از طریق حلق‌آویزی یک مرد در محل کارش با حضور بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی و همچنین عوامل پزشکی قانونی با بررسی صحنه جرم و تحقیقات محلی صورت گرفته، به مردی از اتباع بیگانه ظنین شده و او را با دستور قضایی بازداشت کردند که در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد. متهم که از قبل دارای خصومت شخصی با مقتول بوده با حضور در محل کار، ابتدا اقدام به خفه کردن مقتول کرده و سپس وی را به وسیله طنابی حلق‌آویز کرد.
 بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد در پایان تأکید کرد: دقت و نظارت در امر به کارگیری اتباع بیگانه در جلوگیری از وقوع بزه مؤثر خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی