صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

مصاحبه و خبر

هاشمی:  بیانات رهبر انقلاب توان مضاعفی  برای ادامه کار خواهد بود
کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه دیدار اخیر اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر انقلاب قوت قلبی برای دولت در ادامه راه خواهد بود، افزود: این دیدار و بیانات ایشان توان مضاعفی برای ادامه خدمتگزاری خادمان ملت در دولت مردمی خواهد بود. آنچه در بیانات معظم‌له مشاهده شد، باعث دلگرمی همه اعضای دولت است. وظیفه داریم رهنمودهای حکیمانه ایشان را در ادامه کار نصب‌العین خود قرار دهیم تا به کمک خدا در ادامه خدمتگزاری به مردم به توفیق برسیم.»
او ادامه داد: «ایشان فرمودند، آنچه هست متعلق به مردم است و اگر شأن شغلی و مقامی به ما داده شده، اولاً مردم داده‌اند و ثانیاً داده شده برای اینکه به مردم خدمت کنیم. این موضوع در اولویت دولت مردمی خواهد بود و تلاش خواهم کرد این فرمایش را تا آخرین روز فرصت خدمت به مردم در مقابل چشم خود قرار دهم.»
سرپرست وزارت ورزش و جوانان، بی‌اعتنایی به جوسازی‌ها و حاشیه‌ها را یکی دیگر از محورهای اصلی بیانات رهبر انقلاب دانست و یادآور شد: ورزش کشور به تصمیماتی نیاز دارد که بدون تعارف و فقط به سود و مصلحت کشور باشد و به لطف الهی بر اساس همین توصیه و فرمایش حکیمانه عمل خواهیم کرد.»


توافق فوتبالی ایران و عربستان
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» در رابطه با محل برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان گفت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخی برای تعیین میزبانی مشخص نکرده است اما طی اطلاعی که در یکی دو روز گذشته گرفتم، آقای تاج و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با هم دیدار داشتند و از طریق دیپلماسی، مذاکرات صورت گرفته و بزودی تفاهمنامه‌ای امضا می‌شود که این مشکل برای همیشه حل شود. در آستانه این توافقنامه هستیم و بر این اساس این ممنوعیت بازی در دو کشور لغو می‌شود. هر وقت دو کشور تفاهم کرده باشند، دیگر مسائل حل می‌شود. یکی از دستاوردهای آقای تاج در سفر به استرالیا همین مسأله بود. او نمی‌خواست تا قطعی شدن این مسأله، موضوع رسانه‌ای شود. ان‌شاءالله بزودی تفاهمنامه امضا می‌شود و در همین فصل عربستانی‌ها به ایران می‌آیند.»


شایعه عجیب خودکشی خطیبی!
رسول خطیبی سرمربی پیکان دیروز استوری‌ای در صفحه شخصی‌اش با مضمون «حلالم کنید» منتشرکرد که سبب شد شایعه عجیب خودکشی او در فضای مجازی شکل بگیرد! اما روابط عمومی باشگاه پیکان با منتشر کردن یک مصاحبه از خطیبی، این موضوع را رد کرد. خطیبی در این مصاحبه در مورد مدت تعطیلی تمرینات پیکان و استراحت دادن به شاگردانش به اظهارنظر پرداخت و احتمالاً امشب هم برای زیارت حرم امام حسین(ع) عازم کربلا می‌شود.


اللهیار به یک تیم بزرگ می‌رود؟!
در شرایطی که هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اللهیار صیادمنش در لیست فروش هال‌سیتی قرار گرفته است، حالا ورزش سه خبر داده که این بازیکن ممکن است در آینده‌ای نزدیک به یک تیم بزرگ بپیوندد! بنابر این گزارش، مسأله مهم به زمان عقد قرارداد صیادمنش مربوط می‌شود که ممکن است رسمی شدن آن چند ماه دیرتر و در زمستان این اتفاق بیفتد. اما هر چه هست، به نظر می‌رسد کارهای این انتقال شگفت‌انگیز نهایی شده و می‌توان صیادمنش را عضو یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست.


ابهام درچگونگی فسخ آقایی
باشگاه تراکتور با انتشار توئیتی اعلام کرد که نام سعید آقایی از لیست بازیکنان این تیم خارج شده و وی می‌تواند با سایر باشگاه‌های لیگ برتری عقد قرارداد نماید اما در خبر منتشره از سوی رسانه رسمی باشگاه تراکتور به نحوه فسخ قرارداد آقایی اشاره نشده و اینکه قرارداد به صورت دوطرفه و با جلب رضایت بازیکن یا به صورت یک طرفه در ساعات پایانی نقل و انتقالات فسخ کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی