صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

از گوشه و کنار ایران

حادثه مرگبار برای مأمور پلیس
در ورزشگاه اراک
گروه حوادث/ برخورد مینی‌بوس با موتور مأمور پلیس در ورزشگاه اراک منجر به فوت وی شد.
سرهنگ احسان آنقی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: استوار یکم  ابوالفضل کیشانی یکی از مأموران پلیس اراک شامگاه چهارشنبه در حین برقراری امنیت بازی فوتبال بین دو تیم آلومینیوم و آذرشمس قزوین در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.این مأمور پلیس در پارکینگ ورزشگاه امام خمینی(ره) در حال تردد با موتورسیکلت بود که با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرد و از سوی پرسنل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما به دلیل جراحات وارده جان به جان‌آفرین بخشید و آسمانی شد.
 
حادثه در پله‌برقی مترو ارم سبز
 گروه حوادث/ سقوط پسر 9 ساله و گیر کردن دستش در شانه پله برقی مترو حادثه‌ساز شد.
این حادثه شامگاه پنج‌شنبه در پله‌برقی مترو ایستگاه ارم‌سبز تهران در حالی رخ داد که پسر بچه 9 ساله وقتی روی پله‌برقی به سمت پایین در حرکت بود ناگهان تعادلش را از دست داد و افتاد. در همین موقع دست راستش داخل شانه‌های پله‌برقی گیر کرد و دچار آسیب شد.
شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره این حادثه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساعت ۲۱:۱۳ پنج‌شنبه پسر بچه ۹ ساله‌ای در پله‌برقی دچار حادثه شد که بلافاصله بعد از توقف پله‌برقی، هماهنگی‌های لازم برای حضور اورژانس و آتش‌نشانی انجام‌ و نسبت به رهاسازی اقدام شد. در این حادثه آسیب جدی به کودک وارد نشد و وی توسط اورژانس به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.
 
واژگونی مرگبار اتوبوس روی پژو 207
گروه حوادث/ واژگونی یک دستگاه اتوبوس گردشگری روی خودرو سواری پژو در اتوبان کرج - قزوین 2 کشته برجای گذاشت.
کورش جعفری مدیر بحران فرمانداری کرج گفت: این حادثه حدود ساعت ۲ و نیم بامداد جمعه در حالی رخ داد که یک دستگاه اتوبوس گروه گردشگری پس از سوار کردن مسافر از تهران و کرج به سمت قزوین در حرکت بود که ناگهان پس از برخورد با نیوجرسی‌های محدوده ترمینال شهید کلانتری واژگون شد و روی یک خودرو پژو 207 سقوط کرد.
 این حادثه ۲ کشته و ۲۹ مصدوم برجای گذاشت.وی بیان کرد: مصدومان به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده شده‌اند و علت حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

مرگ راننده زیر چرخ‌های بولدوزر
گروه حوادث/ کارگر کارخانه شن‌شویی در مشهد به علت گرفتار شدن زیر چرخ‌های بولدوزر جان باخت.
آتش پاد دوم مهدی رضایی گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۸ شهریور، با اعلام یک حادثه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ مشهد، مبنی بر گیر کردن فردی زیر چرخ‌های بولدوزر در کارخانه شن‎‌شویی حوالی روستای جیم‌آباد، تیم امداد و نجات ایستگاه ۹ شهدا به محل حادثه در جاده فریمان اعزام شدند.
نجاتگران آتش‌نشانی مشهد بلافاصله اقدام به رهاسازی فرد از زیر چرخ‌های زنجیری بولدوزر کردند اما این فرد به علت فشار وارده، در دم فوت کرده بود.معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد، خاطرنشان کرد: متوفی راننده بولدوزر بوده که به علت نامعلومی زیر چرخ زنجیری گرفتار شده بود.
 
دستگیری قاضی قلابی در مراسم خواستگاری
گروه حوادث/ مرد شیاد که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد در یک مراسم خواستگاری در گرگان دستگیر شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: این متهم با همدستی مردی دیگر به بهانه اینکه قاضی است و امکان اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی را دارد از مردم کلاهبرداری می‌کرد، اما وقتی به همراه همدستش به خواستگاری رفته بودند دستگیر شدند. از متهمان هنگام دستگیری یک قبضه اسلحه کمری و فشنگ جنگی کشف شد.وی بیان کرد: این افراد به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری بازداشت هستند و تحقیقات درباره تعداد قربانیان این افراد ادامه دارد.
 
سرقت 2 میلیارد ریالی کارگر مرغداری
گروه حوادث/ فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری‌های صنعتی ساری به اتهام سرقت ۱۸ تن از نهاده‌های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد.
سردار حسن مفخمی‌شهرستانی، گفت: متصدی یکی از واحدهای تولید مرغ در ساری به پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت 18 تن نهاده‌ دامی از آن واحد تولیدی، سرقت شده که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
در اجرای این مأموریت، مأموران پاسگاه هولار با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مرغداری مشکوک شدند. این فرد پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت نهاده دامی از محل مورد نظر طی یک سال متوالی، به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی