صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و هفت - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

اخبار

 علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور با تأکید بر تمرکز جدی بر گردشگری تخصصی گفت: بهره‌مندی از ظرفیت رویدادها و میراث ناملموس منطبق با دانش و پژوهش علمی می‌تواند به محصولات جدید گردشگری بدل شود. بازاریابی پژوهش یا marketing research اقتضائاتی دارد و نتیجه مطلوب آن تولید علم کاربردی است. برای تحقق این مهم همان‌طور که پژوهشگران و اعضای هیأت علمی باید به مخاطبان و محیط میدانی حوزه گردشگری رجوع کنند، تصمیم‌سازان حوزه گردشگری نیز باید رجوعی متقابل داشته باشند تا در پی همجوشی حاصل ورود به مباحث روز علمی، کاربردی و عملیاتی محقق شود.
 امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه ثبت شاهوار در فهرست ملی در زمره مطالبات مردم استان بود که خوشبختانه انجام شد، گفت: اجازه تعرض به منابع طبیعی این منطقه را نخواهیم داد.
 علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور یک‌بار دیگر تأیید کرد که طرح میانکاله از سوی سازمان حفاظت محیط زیست مجوز محیط زیستی ندارد.
 زهره عبادتی، معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل محیط زیست استان تهران گفت: شب گذشته گرد وغبار برخاسته از استان البرز موقتاً باعث افزایش آلودگی هوای تهران شد، این گرد وغبار موقتی بود که ابتدا البرز و سپس استان تهران را تحت تأثیر قرار داد.
جستجو
آرشیو تاریخی