صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و یک - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

حوادث جهان

ازدواج زن 114 ساله چینی در خانه سالمندان
ازدواج پیرمرد و پیرزن چینی با تفاوت سنی 43 سال باعث تعجب اطرافیان شد. مرد 71 ساله چینی برای راضی کردن زن 114 ساله به ازدواج، یک سال تلاش کرد.
 این پیرمرد وقتی عروس خانم را در خانه سالمندان دید، یک دل نه صد دل عاشق او شد و بلافاصله تقاضای ازدواج کرد، اما برای شنیدن پاسخ مثبت نزدیک به یکسال به انتظار نشست.
 آقای چانگ زمانی که به دلیل تصادف با قطار و از کارافتادگی به خانه سالمندان در ایالت باچو چین منتقل شد نخستین کسی که توجه او را جلب کرد پیرزن 114 ساله بود که با وجود 43 سال اختلاف سن تصمیم گرفت با او ازدواج کند. مراسم ازدواج این دو در خانه سالمندان و در حضور افراد فامیل، کارکنان و سایر پیرزن‌ها و پیرمردهای ساکن خانه سالمندان برگزار شد.

شکایت همسر سابق فوتبالیست معروف به خاطر کتک خوردن از شوهرش
همسر سابق ستاره منچستریونایتد، قصد دارد گزارشی به پلیس انگلیس ارائه و همسر سابقش را به آزار خانگی خود متهم کند.
 گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ستاره منچستریونایتد، در حال آماده شدن برای ارائه گزارش به پلیس در انگلیس است.
  این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که او تصویری از یک مکالمه‌ واتساپی با آنتونی را به اشتراک گذاشته که طی آن ادعا می‌کند به خاطر «لگدها» و «کشیدن مو» به او بدهکار است! کاوالین قبلاً گزارشی در برزیل ارائه کرده بود که در آن ادعا شده بود آنتونی او را تحت «خشونت خانگی، تهدید و آسیب بدنی» قرار داده است. آنتونی همیشه بر بی‌گناهی خود اصرار کرده است و در آن زمان بیانیه‌ای در اینستاگرام منتشر کرد تا هرگونه تخلف را رد کند. ونسا سوزا، وکیل کاوالین، گفته است این ملی‌پوش برزیلی ممکن است با سه اتهام جنایی در انگلیس روبه‌رو شود.
 
کشف جسد منتقد سینما کنار ریل راه آهن
جسد الکسی مدودف منتقد 54 ساله سینما و مسئول برگزاری برخی جشنواره‌های سینمایی روسیه که از ماه قبل ناپدید شده بود، پیدا شد. جسد مدودف توسط مردم نزدیک ریل راه‌آهن پیدا شد. وی از ۲۳ جولای در شهر میتیشچی، نزدیک مسکو ناپدید شده بود.
 به گزارش آسوشیتدپرس، الکسی مدودف سازمان دهنده جشنواره «لبه جهان» ساخالین، مدیر برنامه جشنواره «پیام به انسان» در سن پترزبورگ و مدیر برنامه جشنواره «آینه» بود. وی مسئول برگزاری بخش سینمای روسیه در جشنواره فیلم کن، عضو بین‌المللی هیأت داوران پیلسن در جمهوری چک، جشنواره فیلم کلوژ رومانی و کراکوف لهستان هم بود. پلیس تحقیقات خود را برای کشف راز مرگ این منتقد سینمایی آغاز کرده است.

مرگ 7 طرفدار یک باشگاه فوتبال در تصادف
هفت هوادار یک تیم فوتبال برزیلی در تصادف جاده‌ای کشته شدند.
  اتوبوس حامل هواداران باشگاه فوتبال کورینتیانس در بزرگراهی در برزیل واژگون شد که بر اثر این حادثه دست کم هفت نفر کشته شدند. این تصادف در بزرگراه بلو هوریزونته رخ داد.
 اتوبوسی که در این حادثه تصادف کرد حامل 46 هوادار کورینتیانس بود که از بازی خارج از خانه (تساوی یک - یک) مقابل کروزیرو در حال بازگشت به سائوپائولو بودند.
 بر اساس گزارش رسانه‌ها، هفت نفر در دم جان باختند و 10 نفر دیگر نیز بشدت مجروح شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی