صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

3 کشته در تصادف خودرو حامل سوخت
 برخورد پراید با خودرو وانت حامل سوخت قاچاق در جاده دمیاندران به زهکلوت در ۴۷ کیلومتری رودبارجنوب سه کشته  و یک زخمی برجا گذاشت.سرهنگ امیر معین‌الدینی، فرمانده پلیس‌راه جنوب کرمان صبح جمعه در تشریح این حادثه به ایرنا گفت: این تصادف پنجشنبه‌ شب به‌علت برخورد یک وانت زامیاد با پراید رخ داد که راننده پراید (ایرانی) و ۲ سرنشین آن که افغانستانی بودند جان خود را از دست دادند.
در این حادثه پراید از مقابل به کناره خودروی زامیاد برخورد کرده و تشخیص مقصر اصلی تصادف نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی‌ست. تصاویر صحنه تصادف و اظهارات شاهدان عینی تأیید می‌کند که سوخت قاچاق موجب شعله‌ور شدن هر ۲خودرو بعد از تصادف شده است.

دردسر پلیس جیرفت
برای دستگیری موادفروش
اعضای خانواده یک خُرده فروش مواد مخدر در منطقه سرجاز برای جلوگیری از دستگیری وی با پلیس درگیر شدند.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب، فرمانده انتظامی جیرفت در واکنش به خبرهای مربوط به یک حادثه در سرجاز این شهرستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان جیرفت به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با توجه به نارضایتی‌های مردمی از وضعیت خُرده‌فروشان مواد مخدر برای دستگیری یک عامل توزیع مواد مخدر عازم محله سرجاز شدند.
 وی افزود: در بازرسی از منزل متهم مورد نظر نزدیک به ۲۰۰‌گرم هروئین بسته‌بندی آماده فروش کشف شد اما لحظاتی بعد اعضای خانواده و سپس چند نفر از اعضای فامیل متهم با هدف فراری دادن وی، اقدام به جار و جنجال و پرتاب سنگ به سمت مأموران کردند که در پی واکنش سریع مأموران و رعایت قوانین، خانمی که درصدد فراری دادن متهم، در حال پرتاب سنگ و تعرض به پلیس بود با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی و راهی بیمارستان شد.
 
6 کشته در انفجار خانه
انفجار گاز خانگی در روستای لالب از توابع شهرستان باغملک باعث جان باختن ۶ نفر شد.
وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح جمعه وقوع انفجار در خانه‌ای به هلال‌احمر اعلام شد که سه تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه یک زن و پنج مرد جان خود را از دست دادند. آوار‌برداری و خروج پیکر جانباختگان از زیر آوار طی حدود ۲‌ساعت انجام شد. علت حادثه در دست بررسی‌است.

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در اهواز
  امدادگران اورژانس اهواز هنگام عملیات برای انتقال بیمار قلبی به بیمارستان از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
 دکتر فرهنگ کره‌بندی، رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: ساعت ۱:۵۱ بامداد جمعه تیم عملیاتی اورژانس منطقه شیبان برای امدادرسانی به بیمار قلبی ۵۷ ساله به کوی امام خمینی(ره) رفتند اما پس از انجام اقدامات درمانی اورژانسی برای بیمار و حین انتقال وی به بیمارستان، افرادی در محل حادثه به بهانه‌های واهی، پرسنل اورژانس را مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.
 وی افزود: در این ماجرا به دو کارشناس اورژانس صدمات جسمی و به آمبولانس نیز خسارات وارد شده است که پس از انتقال بیمار به بیمارستان نفت اهواز و اطمینان از سلامت وی، همکاران ما برای تنظیم صورت‌جلسه به نیروی انتظامی مراجعه کردند و موضوع از طریق اداره حقوقی اورژانس نیز پیگیری می‌شود.

فوتبالیست نوجوان آبادانی جان باخت
گروه حوادث /  فوتبالیست نوجوان تیم کیانوش آبادان پس از 23 روز کما تسلیم مرگ شد.
حسام ‌نژاد‌یوسفی 16 ساله عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در دقیقه ۲۵ دیدار افتتاحیه مسابقات باشگاهی آبادان بین دو تیم کیانوش و پدیده به دلیل شدت گرمای هوا و ساعت نامناسب برگزاری مسابقه از هوش رفت. پس از رسیدن آمبولانس و انتقال وی به بیمارستان پزشکان ایست قلبی را تأیید و او را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی بستری کردند اما به دلیل پایین آمدن سطح هوشیاری به کما رفت و سرانجام بعد از 23 روز صبح جمعه تسلیم مرگ شد.
این خبر را عبادی سرمربی تیم کیانوش تأیید کرد و گفت: این بازیکن بامداد جمعه بیست مرداد ماه در بیمارستان اهواز درگذشت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی