صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و پنج - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و پنج - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

مرگ دختر و عروس خانواده در رودخانه زاب
دو خانم اهل میرآباد سردشت که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
به گزارش فرمانداری سردشت، جوتیار برزگر رئیس هلال احمر سردشت در این خصوص اظهار کرد: این خانواده میرآبادی برای تفریح به حاشیه رودخانه زاب در نزدیکی روستای «بیلوکه» میرآباد مشهور به «قول ماشان» رفته بودند که پسربچه سه ساله آنان در رودخانه سقوط کرد.
به دنبال آن سه نفر از اعضای دیگر این خانواده نیز برای نجات جان کودک وارد رودخانه‌ شدند.
وی اضافه کرد: با تلاش مردم حاضر در حاشیه رودخانه دو نفر از آنان شامل پسربچه و دختر خانواده نجات یافته و پس از عملیات احیا به بیمارستان اعزام شدند اما دختر ۱۷ ساله و عروس ۱۹ ساله این خانواده به دلیل ناآشنایی با فنون شنا در رودخانه غرق و اجساد آنان با کمک شناگران محلی از رودخانه خارج شد.
 
ضرب و جرح مأمور راهور از سوی راننده زن
 زن جوانی که هنگام رانندگی در یکی از خیابان‌های شهر کرمان به مأمور پلیس راهور اهانت و سپس مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
سرهنگ «امین غفوری» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: شامگاه شنبه یکی از مأموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بود، ایست داد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی، با برداشتن شماره پلاک از راننده درخواست مدارک کرد اما راننده با بی‌توجهی به تخلف خود شروع به داد و فریاد کرد و پس از پیاده شدن به سمت مأمور حمله‌ور شده و مأمور را از ناحیه کتف زخمی کرد. در ادامه این خانم با تجمع سایر شهروندان پس از اینکه با حمایت مردم از مأمور پلیس مواجه شد، محل را ترک کرد که تعقیب قضایی این بانو به دلیل اهانت و ضرب و جرح به مأمور هنگام اعمال قانون در دستور کار قرار گرفته است.  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با بیان اینکه برابر قانون، مأمور پلیس موظف به اعمال قانون فرد متخلف است، اظهار داشت: در ادامه با حضور اورژانس، مأمور پلیس به بیمارستان و خودرو این خانم به پارکینگ منتقل شد که پی‌جویی‌های قضایی به منظور بررسی جوانب این حادثه و دستگیری ضارب در دست اقدام است.
 
دستگیری زوج سارق
در شهرری
زوج سارق سابقه‌دار که به خودروهای پارک شده کنار خیابان دستبرد می‌زدند، در حالی دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۳۵ قلم لوازم خودرو مسروقه کشف شد.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند نفر از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت و مشخص شد زوجی جوان با یک دستگاه خودرو سرقتی به صحنه‌های وقوع جرم آمده و پس از باز کردن و تخریب قفل در خودرو‌ها اقدام به سرقت محتویات داخل وسیله نقلیه کرده‌اند.
بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲متهم را که حدود 30 سال دارند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
در بازرسی از محل یک دستگاه خودرو، ۱۱ عدد پنل ضبط، ۱۰ عدد ضبط خودرو، ۴ جفت باند، ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه و... نیز کشف شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی