صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و یک - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و یک - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

دستگیری اعضای شبکه
 تروریستی-صهیونیستی
در چند استان کشور
 خبر اول اینکه، وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی-صهیونیستی در چند استان کشور بازداشت شدند و ۴۳ بمب کشف و ضبط شد. اعضای این شبکه‌ قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند. به گفته وزارت اطلاعات
سر شبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند و به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل هستند و از سوی آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند.
 
جزئیات جدید در مورد عنصر هتاک
 به قرآن کریم
 خبر دیگر اینکه،وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای جزئیات جدیدی در مورد عنصر هتاک به قرآن کریم را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: سلوان مومیکا، فرد هتاک به قرآن در سوئد، در سال ۲۰۱۴ میلادی می‌کوشد حزبی به‌نام «اتحادیه‌ دموکراتیک سریانی» در عراق تأسیس نماید و ادعا می‌کند که او نماینده‌ اصلی و صدای مسیحیان شمال غرب عراق است. به‌دلیل اشتهار مومیکا به جاه‌طلبی و شارلاتانی و عدم استقبال هم‌کیشانش، حزب او قوام نمی‌گیرد؛ لذا به فکر مهاجرت به اروپا می‌افتد و از چند کشور اروپایی درخواست اقامت می‌کند که در این هدف نیز توفیق نمی‌یابد. او پس از انجام خدمات فراوان به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را به آنها ارائه می‌دهد. دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. عوامل رژیم اشغالگر با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اهدا می‌کند. هم‌زمانی هتک‌حرمت قرآن توسط مومیکا در سوئد با جنایت صهیونیست‌ها علیه ساحلِ غربی و جنین برای انحراف توجه افکار عمومی مسلمانان از آن جنایت بود.

شهادت دو مأمور انتظامی در ایذه
 شنیدیم که،طی درگیری سارقین مسلح با مأموران انتظامی در دهستان مرغاب روستای بیشه شیرین ایذه دو نفر از مأمورین فراجا «علی شیر فرهادی» و «سلمان غریبی» در این درگیری به شهادت رسیدند. گفتنی است قاتل عوامل انتظامی با هویت علی فرزند اکبر در صحنه اقدام به خودکشی کرده است.

نیمی از ایرانیان رئیس مجلس را  نمی‌شناسند!
 دست آخر اینکه، بررسی‌های مراکز افکارسنجی نشان‌دهنده تضعیف جایگاه مجلس بواسطه رفتار برخی از نمایندگان در میان مردم است، تا جایی که بسیاری از ایرانیان حتی نام رئیس مجلس را هم نمی‌دانند. براساس یک نظرسنجی معتبر بیش از ۵۳ درصد مردم گفته‌اند که اسم رئیس مجلس را نمی‌دانند! همچنین در پاسخ به پرسش درباره رضایت از مجلس، بیش از ۶۸ درصد مردم گفته‌اند اصلاً از مجلس رضایت ندارند یا کم رضایت دارند. هرچند 12 درصد هم اعلام کرده‌اند که به مقدار زیاد و خیلی زیاد از مجلس رضایت دارند.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی