اخبار ورزشی

مسی نیامده فرشته نجات شد
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی، نیامده موتور گلزنی‌اش روشن شد. یاران مسی در چهارچوب رقابت‌های کاپ لیگ به مصاف مکزیک رفتند، لئو در دقایق پایانی ضربه کاشته را وارد دروازه حریف کرد تا اینترمیامی 2-1 به برتری برسد. به این ترتیب ستاره جدید تیم امریکایی آ سمان آنها را پرفروغ کرد تا این تیم بعد از 11 شکست متوالی به کمک فرشته نجات خود پیروز میدان شود. اینترمیامی فصل قبل در رده پانزدهم لیگ امریکا قرارگرفت، اما به نظر می‌رسد این تیم با جذب ستاره‌هایی مثل مسی، بوسکتس و آلبا فصلی رؤیایی را پشت سر بگذارد.


داورزنی : شرایط حساسی داریم
کمیته فنی فدراسیون والیبال، با ناکامی تیم ملی در لیگ ملتها و درست قبل از قهرمانی آسیا برای حل مشکلات تیم ملی دیروز به شور نشست. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ، در جلسه کمیته فنی بر حل مشکلات تیم ملی و ارتقای والیبال تاکید کرد:« نیاز به همدلی داریم تا نظرات را به سمت وحدت جدی‌تر در خانواده والیبال پیش ببریم. باید به سمت وحدت در راستای منافع ملی کشور برویم. در شرایط حساسی هستیم که باید در قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شرکت کنیم و ویترین والیبال، تیم ملی است. باید به کمک هم مشکلات را حل کرده و برای حفظ و ارتقای موقعیت والیبال کار کنیم. مردم به والیبال حس خوبی دارندو باید این ذائقه را حفظ کنیم. سه دهه کار شده تا جزو قدرت های دنیا باشیم. البته نوسان زیاد داریم اما باید در مسیر ارتقای والیبال قرار بگیریم. انتظار ارتقای بیشتر به حق است.»


عطایی: من از کادرم راضی‌ام
سیل انتقادات بعداز ناکامی تیم‌ملی والیبال در لیگ ملت‌ها، متوجه کادر فنی شد. تا‌ جایی که حتی داورزنی، رئیس فدراسیون با تأیید ضعف نیمکت، حرف تقویت کادرفنی را پیش کشید. بعضی‌ها هم معتقد بودند بعد از جلسه دیروز کمیته فنی دستیاران کادر فنی تغییر می‌کند اما بهروزعطایی سرمربی تیم، دیروز در جلسه کمیته فنی با حمایت تمام قد از همکارانش آب پاکی را روی دست همه ریخت: «تنها در مسابقه مقابل هلند، ست آخر خوب بازی نکردیم درحالی که بازیکنان اصلی مثل امین را نداشتیم و بازی با فرانسه دو قطر پاسور با هم امتیاز گرفتند اما امین می‌توانست دو برابر این امتیازات را بگیرد. در مجموع از گروه کاری‌ام راضی هستم. حمایت جامعه والیبال تصمیم‌گیری کادر فنی را آسان‌تر می‌کند.از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می‌کنم و مقصر من هستم. در سالن فدراسیون هیچ‌گاه بسته نیست و کارشناسان می‌توانند ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.»


لهستان انصراف داد، اردن میزبان شد
فدراسیون کشتی لهستان از میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان انصراف داد. پیش از این قرار بود پیکارهای جوانان 2023 جهان 23 تا 29 مرداد در لهستان برگزار شود که حالا بدون تغییر تاریخ، قرار است این مسابقات در شهر امان اردن برگزار شود، در شهری که طی روزهای گذشته میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و جوانان قهرمانی آسیا را برعهده داشت.این نشانه خوبی برای کشتی روسیه است که می‌خواهد به هر قیمتی که شده، حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را از دست ندهد، رقابتی که اولین مرحله از گزینشی المپیک 2024 پاریس محسوب می‌شود.اتحادیه جهانی کشتی ابتدا به تیم‌های نونهالان و نوجوانان روسیه اجازه داد که در مسابقات قهرمانی قاره اروپا و جهانی شرکت کنند و در ادامه ضمن تعیین شروطی، مجوز بازگشت تیم‌های جوانان و بزرگسالان دو کشور روسیه و بلاروس را به صحنه مسابقات صادر کرد.


کوهیان سرمربی مهرامی‌ها می‌شود؟
فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال مهرام می‌شود.او که به همراه تیم ذوب آهن مقام مشترک سومی را در فصل گذشته لیگ برتر کسب کرد، گویا نشست‌هایی با مهرامی‌ها درخصوص هدایت این تیم در فصل جاری داشته باشند.همایون ایزدپناه، سرپرست مهرامی‌ها این گفت‌و‌گو را تأیید کرده ولی بدلیل سفر این مربی به خارج از ایران مذاکره نهایی به بعد موکول شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی