صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و هشت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و هشت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

ورزش ایران

کشتی آزاد جوانان قهرمان آسیا شد
تیم ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال نقره به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت. در این مسابقات دوروزه تیم ایران با کسب ۳ مدال طلای علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرعلی پولادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و ۵ مدال نقره ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم الهی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، فرزاد صفی جهانشاهی در وزن ۷۹ کیلوگرم و امیرحسین علیزاده در وزن ۸۶ کیلوگرم و با 191 امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید. تیم‌های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند.


آقا کریم در اردوی پرسپولیس
کریم باقری که برای فصل جدید با پیشنهاد تمدید و ادامه همکاری مواجه نشد بود، دیروز در محل اردوی سه روزه پرسپولیس حضور یافت تا احتمال بازگشت او به این تیم قوت بگیرد. گفته می‌شود با حل برخی موانع، آقا کریم همانند فصول گذشته در جمع کادر فنی کار را دنبال خواهد کرد و به همین منظور او با حضور در محل اردوی پرسپولیس، با اعضای کادر فنی و یحیی گل‌محمدی دیدار کرده و به گفت‌و‌گو پرداخته است.


قلعه‌نویی از مایلی‌کهن شکایت کرد
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی به دادگاه به‌دلیل مصاحبه علیه خودش شکایت کرد. نادر فریاد شیران مربی اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با فارس این خبر را اعلام کرد. مایلی‌کهن در آخرین مصاحبه خود انتقادهای تندی را علیه امیر قلعه‌نویی مطرح کرد و ادعاهایی مبنی بر اینکه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با نظر قلعه‌نویی انتخاب می‌شوند، داشت.


طارمی از میلان دور شد
سایت «اسپورت میدیاست» ایتالیا خبر داد مذاکرات میلان با پورتو برای جذب مهدی طارمی ادامه دارد اما مذاکرات به نتیجه نرسیده است. طبق گزارش‌های رسیده طارمی از پیشنهاد میلان استقبال کرده ولی پورتو حاضر نیست آقای گل لیگ برتر پرتغال را به زیر 20 میلیون یورو بفروشد. این در حالی است که میلان خواهان خرید طارمی با مبلغ 15 میلیون یورو است و این شکاف 5 میلیون یورویی باعث شده تا مذاکرات بین طرفین بی‌نتیجه بماند.

جستجو
آرشیو تاریخی