صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی و دو - ۲۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی و دو - ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

پیش بینی هوای 40 درجه برای تهران رگبار باران در نوار شمالی کشور

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کماکان توده هوای گرم بر روی این استان مستقر است اما از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
بر اساس پیش بینی ها از وضعیت جوی استان تهران طی 4 روز آینده، آسمان تهران در روز جاری صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعت‌های بعدازظهر و شب افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۰  درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا نیز از بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و برخی استان‌ها در نواحی دیگر خبر داد.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه و دوشنبه (۲۵ و ۲۶ تیر) با نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور امواج تراز میانی در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۲۷ تیر) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی