صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و هفت - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و هفت - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

تغییر دولت در بارز نتیجه داد ۱۴۰۲ سال تحول

 

 

در مجمع ‌عمومی سالیانه گروه صنعتی بارز منتهی به اسفند ۱۴۰۱ از رشد بی‌نظیر آمارهای تولیدی و اقتصادی پرده‌برداری شد و سهامداران بارز با ۷ همت درآمد، ۵۵۰ ریال سود به‌ازای هر سهم تقسیم کردند و ۲۵۰ میلیارد تومان را برای افزایش سود انباشته تخصیص دادند که در آینده در صورت موافقت سهامداران افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی گروه از محل سود انباشته صورت پذیرد.
به گزارش روابط ‌عمومی گروه صنعتی بارز، صبح روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ مجمع‌ عمومی عادی سالیانه و مجمع‌ عمومی فوق‌العاده گروه با حضور ۸۷.۸ درصدی سهامداران به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در این مراسم جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز به ‌عنوان دبیر مجمع‌ عمومی عادی سالیانه گزارش هیأت‌مدیره برای عملکرد سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را ارائه و اظهار کرد: سال گذشته کار سختی داشتیم، چون عملکرد بارز در دولت گذشته قابل ‌دفاع نبود و شرمنده همه سهامداران بودیم، اما در سال جدید تغییر و تحولات خوبی ایجاد شد. جمال میرزایی ادامه داد: در سال گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رفع موانع تولید و در سال جدید هم شعار «مهار تورم و رشد تولید» در سرلوحه کار صنعتگران کشور بویژه گروه صنعتی بارز قرار دارد. وی عنوان کرد: با توجه‌ به فرمایشات رئیس‌جمهور نیز تداوم تلاش مضاعف را در دستور کار گروه صنعتی بارز قرار دادیم و باید تلاش شبانه‌روزی بیشتری می‌کردیم.
 میرزایی با اشاره به تأکید مقام عالی وزارت صمت بر رشد و افزایش بهره‌وری گفت: در سال‌جاری تحول را تکلیف خود داریم و تا سال ۱۴۰۵ در مجموعه بارز به تعالی خواهیم رسید و این را باید در روند تولید ببینیم.
 میرزایی از افزایش فروش گروه صنعتی بارز در تمام گروه‌های محصولی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان داشت: درآمد خالص بارز در سال گذشته برابر با ۷ هزار میلیارد تومان بوده است.
 وی در ادامه سخنان خود از مهم‌ترین دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ سخن به میان آورد و اظهار داشت: یکی از رویکردهای گروه صنعتی بارز در جهت تحقق راهبرد کلان افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و نیز سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه به‌منظور ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان است، ازاین‌رو ۳۰ محصول طی سال گذشته با هدف نوآوری و توسعه بازارهای جدید در بارز طراحی و تولید شد.
میرزایی ایجاد حاکمیت در بازار، حفظ همکاری خودروسازها، افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و توسعه صادرات را از مهم‌ترین راهبردهای گروه صنعتی بارز نام برد.
 ایشان از اتفاقات خوبی در گروه صنعتی بارز طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و اضافه کرد: در سال‌جاری بنا به فرمایش و دستور رهبر معظم انقلاب برای رشد تولید باید میزان رشد را حفظ کنیم و به بالای ۱۰ درصد برسیم و این در شرایطی است که در روند روبه‌رشد تولید هستیم.
 وی همچنین با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ بیان داشت: اخذ گرید A+ سازه‌گستر سایپا برای بارز کرمان و A برای بارز کردستان، دریافت تأییدیه دانش‌بنیان ۵ محصول مهم، دریافت لوح زرین و گواهی‌نامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی برای طراحی و تولید تایر SUV از جمله این دستاوردهاست. همچنین در این مراسم نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تاپیکو و رئیس مجمع ‌عمومی عادی سالیانه بارز در سخنانی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات و الزامات سازمان بورس توسط گروه صنعتی بارز مورد تأکید است. قاسم عابدزاده با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز دوره ‌گذاری را پشت سر گذاشته است، افزود: پروژه‌های ما از محل منابع داخلی و تسهیلات پیش رفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی