صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و شش - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و شش - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

قتل فجیع 2 کودک در سنندج
پدر سنگدل ۲ دختر خردسالش را کشت
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز کردستان گفت: پدر سنگدل بعد از خوراندن داروی خواب‌آور، ۲ دختر سه و هشت ساله خود را به قتل رساند.
محمد جباری شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد چهارشنبه 14 تیرماه، بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج- دیواندره آنها را با داروی خواب‌آور نیمه خواب می‌کند.
وی به اختلافات خانوادگی این فرد اشاره کرد و افزود: قاتل ابتدا دختر بزرگ خود را بعد از خوراندن داروی خواب در حالت نیمه‌هوشیار با ضربات متعدد سنگ به جمجمه به قتل رساند.
وی سپس دختر سه ساله‌اش را با خفه کردن به قتل می‌رساند که نتیجه پزشکی قانونی نیز آن را تأیید کرد.
جباری گفت: قاتل سه ساعت بعد و ساعت چهار بامداد، حادثه را به پلیس ۱۱۰ گزارش داده و به جرم خود اعتراف می‌کند.
وی افزود: اجساد این دو کودک معصوم که دچار جمود نعشی شده بود به سردخانه منتقل و مراتب به مقام قضایی و بازپرس کشیک اطلاع داده می‌شود.
جباری گفت: دستور بازداشت قاتل بلافاصله صادر و تحقیقات برای انگیزه قاتل در دست بررسی است.

حمله جوان قداره‌کش
به ماشین پلیس
در شهرک گلستان
حمله مستانه جوان تهرانی به خودروی پلیس برای او دردسرساز شد.
ساعت 3 بعدازظهر چهارشنبه 14 تیرماه امسال وقتی آفتاب ظهر تابستان با آخرین توان شهرک گلستان را داغ کرده بود، اهالی به‌دنبال سایه‌بانی برای آرامش بودند.
خیابان خلوت بود و در همان لحظات اقدامات عجیب یک مرد قمه به دست سکوت و آرامش خیابان را بر هم زد.
مرد جوان که یک تی‌شرت سفید پوشیده بود، از مقابل یک قهوه‌خانه در خیابان شروع به حرکت کرد و در خیابان راه افتاد. بعد با قمه‌ای که در دست داشت به چند ماشین که پارک بودند، ضربه زد. سر و صدای او سبب شد اهالی به خیابان بیایند و وحشت زده این مرد قمه به دست را نگاه کنند.
مرد جوان جلوی چشم اهالی محل وقتی به سر کوچه رسید و با یک خودروی پلیس روبه‌رو شد که در خیابان پارک شده بود با قمه شروع به تخریب خودروی پلیس کرد.
مرد جوان بعد از این اقدامات شرارت‌بار خود، از خیابان دور شد اما دقایقی بعد مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان به سرعت این جوان را که از اهالی همان محل بود، شناسایی و در کمتر از نیم ساعت به اتهام قدرت‌نمایی با چاقو دستگیر کردند. سپس مشخص شد که خودروی کلانتری به‌دلیل نقص فنی مقابل یک تعمیرگاه پارک بوده که این فرد با انگیزه نامعلوم به خودرو حمله کرده است.
سپس با دستور قضایی متهم بلافاصله برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم منتقل شد.
متهم در زمان بازسازی اعمال مجرمانه ارتکابی خود به مأموران پلیس گفت:«دقایقی قبل از ارتکاب به این عمل مقابل قهوه‌خانه در خودروی خود نشسته بودم و مشروبات الکلی مصرف کردم، برای همین در حالت طبیعی نبودم و متوجه نشدم که چه کار اشتباهی مرتکب شده‌ام. هیچ چیز از آن دقایق به خاطر ندارم، فقط این را می‌دانم که من با هیچ کس بویژه با پلیس دشمنی نداشتم و تخریب خودروهای مردم و پلیس از روی عمد نبود به همین خاطر پشیمانم و طلب بخشش دارم.»
سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به‌دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت‌خواهی کرد.
بنا بر این گزارش، رسیدگی به اتهام این متهم در دستور کار قضایی قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی