صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و پنج - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و پنج - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

حوادث ویژه

بازداشت خواهر و برادر موادفروش در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری خواهر و برادر مواد فروش و کشف 230 گرم هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدی مهدوی کیا، رئیس پلیس بروجرد گفت: برابر اخبار واصله و با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بروجرد 2 عامل توزیع مواد مخدر صنعتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
وی افزود: از این برادر و خواهر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و دارای سابقه درگیری با مأموران و سوابق کیفری متعدد از جمله زندان بوده‌اند مقدار 170 گرم هروئین و 60 گرم شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر تنها راه ریشه کن کردن آن در جامعه نیست و ضرورت دارد همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها در راستای مقابله و پیشگیری از این پدیده همکاری کنند.

مرگ جوان 28 ساله هنگام تماشای صحنه تصادف
پسر جوان برای دیدن صحنه یک تصادف به محل حادثه رفت که خودروی پژو پارس او را زیرگرفت.
سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: روز سه‌شنبه در پی واژگونی خودروی پرایدی در محور زرین شهر به سمت اصفهان، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه تا رسیدن تیم گشت و تأمین امنیت ترافیکی صحنه تصادف، برابر عادت اشتباهی که برخی از رانندگان دارند، یکی از رانندگان خودروهای عبوری که جوانی ۲۸ ساله بوده برای تماشای صحنه تصادف در صحنه حضور پیدا کرد که یک دستگاه سواری پژو پارس با وی برخورد و منجر به جان باختن وی می‌شود.
وی افزود: علاوه بر اینکه تجمع افراد و رانندگان برای تماشای صحنه تصادفات در راه‌ها خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و منجر به حوادث و تصادفات بعدی خواهد شد، این موضوع سرعت رسیدگی به تصادفات توسط کارشناسان پلیس راه و همچنین امداد‌رسانی به آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ را نیز کاهش خواهد داد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند هنگامی که در راه‌ها صحنه تصادفی مشاهده می‌کنند به هیچ عنوان برای تماشای صحنه تصادف توقف و تجمع نکنند که این مهم باعث ایجاد ترافیک در مسیر و وقوع تصادفات و حوادث بعدی خواهد شد.

سرقت 5 میلیاردی خانم خدمتکار در غرب تهران
زن جوان در نقش خدمتکار و با اعتماد‌سازی 50 میلیارد ریال از خانه مرد جوان در شهرک قدس سرقت کرد.
سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: تیر ماه امسال با وقوع سرقت از خانه‌ای در محدوده شهرک قدس تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری 134 این پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.
با حضور مأموران در محل مسکونی شاکی مشخص شد سرقت داخلی بوده و با تحقیقات محلی و پالایش فیلم‌های دوربین‌های مداربسته مشخص شد سارق خدمتکار ساختمان است که با جلب اعتماد صاحبخانه اقدام به کش روی و سرقت اموال وی کرده است.
تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در 13تیر ماه سال‌جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از 48 ساعت شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه محل مخفیگاه متهم، اموال به سرقت رفته شامل دلار و یورو به ارزش 50 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف شد.
متهم پس از انتقال به کلانتری شهرک قدس در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیاز‌های مالی، اعلام کرد.
به گفته این مقام انتظامی متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی