صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و چهار - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و چهار - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

هدفگیری اشتباه
 بلای جان دایی شد
مرد خوش شانس که از شلیک تیر جوان خشمگین جان سالم بدر برده بود نمی دانست به جای او مرد دیگری به قتل رسیده است.
پسر جوان که در تلاش برای شلیک به مرد جوانی بود اشتباهی دایی خودش را هدف گلوله مرگبار قرار داد.
 سرهنگ محمدهاشم قسام رئیس‌پلیس فسا گفت: بامداد روز 13 خرداد ماه، ماجرای تیراندازی منجر به مجروحیت مردی میانسال در یکی از بخش‌های شهرستان فسا به پلیس گزارش شد که بلافاصله مأمورین برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
 وی با بیان اینکه مجروح ساعاتی پس از حادثه در بیمارستان فوت می‌کند، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم با شخص دیگری اختلاف داشته و در پی انتقام از وی، به دلیل خطای دید، دایی خود را هدف گلوله مرگبار قرار داده است و ناخواسته دست به قتل فامیلی زده است و قاتل بعد از این شلیک مرگبار از صحنه گریخته و زندگی مخفیانه ای دارد. فرمانده انتظامی فسا به پیگیری‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: یک ماه پس از وقوع قتل، با رایزنی‌های مستمر پلیس و همکاری معتمدین متهم به قتل، خود را تسلیم قانون کرد.
این قاتل در بازجویی ها با ابراز تاسف از مرگ دایی اش عنوان کرد قصدش درس عبرت دادن به مردی بود که با هم اختلاف داشتند و با شلیک اشتباهی دایی اش را که در صحنه حضور داشت هدف قرار داده است و شرمنده همه شده است.
سرهنگ قسام با قدردانی از احساس مسئولیت شهروندان در حفظ امنیت اجتماعی و همکاری با خادمان خود در فرماندهی انتظامی، خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ کدخدا منشی در زمان بروز اختلاف بین افراد در محلات و خانواده‌ها، نقش بسزایی در کاهش وقوع جرایم تأسف‌بار مشابه دارد.

قتل برادر با
ضربات داس در کرمانشاه
مرد جوان بخاطر یک اختلاف شخصی با ضربات داس برادرش را به قتل رساند.
پنجم تیرماه امسال، ماجرای درگیری مرگبار 2 برادر در شهرستان صحنه به پلیس مخابره شد و تیمی از مأموران برای بررسی و تحقیق پای در محل گذاشتند.
 مأموران با حضور در یکی از روستاهای صحنه پی بردند که 2 برادر بخاطر اختلافات شخصی که با هم داشتند درگیر شده و یکی از برادرها با ضربه داس به برادرش صحنه‌ای مرگبار را رقم زده است.
بدین ترتیب مأموران وارد عمل شده و عامل جنایت را دستگیر کردند و در تحقیقات مشخص شد مرد جوان بخاطر اختلافاتی که با برادرش داشته با ضربات داس دست به این قتل زده است.
مرد برادرکش در بازجویی ها با ابراز شرمساری از اینکه خانواده اش را داغدار کرده است  ابراز ندامت کرد و از اینکه خشم خودش را کنترل نکرده است  ابراز تاسف کرد.  بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد و جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

قتل 3 مرد بخاطر چرای گوسفند در کرمانشاه
 مردی مسلح در یک درگیری بخاطر چرای دام در کرمانشاه 3 مرد را به قتل رساند. سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: طی روزهای گذشته 3 نفر به دلیل شلیک گلوله در منطقه میان دربند کشته شدند. وی افزود: درگیری بین آنان قدیمی و بنابر اظهارات اهالی منطقه، بر سر چرای دام بوده است. رئیس‌پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: قاتل فراری بوده اما شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

زندانی شدن پدر به خاطر شکستن موبایل دخترش!
پدری در استرالیا به دلیل شکستن گوشی دخترش زندانی شد.
از قرار معلوم این پدر در درگیری لفظی که با دخترش به خاطر شکلات داشته اقدام به کوبیدن موبایل او به زمین کرده که در این اتفاق تلفن همراه دختر جوان بشدت آسیب دیده و این آسیب‌دیدگی موبایل موجب دستگیری پدر بیچاره شده است. با شکایت دختر جوان به اداره پلیس، پدر استرالیایی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد. پدر بیچاره که به خاطر موبایل تحت نظر بود بشدت از اینکه با دخترش درگیر شده است احساس ندامت و پشیمانی کرد و خواستار در آغوش گرفتن و بوسیدن دخترش شد.   برای این پدر مبلغی جریمه  در نظر گرفته شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی