صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و سه - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و سه - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

اخبار

17 میلیارد تومان پاداش همکاری مشترکان برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۷ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت درخرداد سال جاری پرداخت شد.
«کامبیز ناظریان» با قدردانی از همراهی مشترکان برق شهر تهران به‌ویژه بخش خانگی که با همکاری خود به حفظ پایداری شبکه برق این کلانشهر کمک کرده‌اند، خاطرنشان‌کرد: پس از اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، از مجموع 2 میلیون صورت‌حساب برق صادر شده در پایتخت در خرداد امسال، ۸۰۰ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شده‌اند که رقم پاداش تخصیصی به این دسته از مشترکان افزون بر ۱۷ میلیارد تومان است.

 

عرضه اوراق برای خودروهای فرسوده

محمود مشهدی‌شریف، رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط کشور درخصوص راهکارهای سرعت‌بخشی به فرایند اسقاط خودروهای فرسوده، استفاده از گواهی صرفه‌جویی انرژی و عرضه آن در بورس انرژی را برای تشویق صاحبان خودروهای فرسوده برای جایگزینی خودرو خود با یک خودرو نو مؤثر دانست.
به گزارش مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران ، مشهدی‌شریف با استناد به ماده ۸ قانون هوای پاک بیان کرد: دولت می‌تواند طرح گواهی صرفه‌جویی انرژی را اجرایی کرده و برای جلوگیری از رشد نقدینگی در بورس انرژی عرضه کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی