صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

ماجرای گروگانگیری مادر و 3 دختر در فارس
سرهنگ هادی محمدیان فرمانده انتظامی اوز استان فارس ضمن اعلام خبر پایان یافتن گروگانگیری در این شهر گفـت: با حضور به‌موقع پلیس این شهرستان، ۴ نفر گروگان – مادر و 3 دخترش- به‌صورت صحیح و سالم از دست پدر مسلح آزاد شدند.
وی افزود: مأموران در بررسی اولیه مطلع شدند که فردی به هویت فرزاد به‌دلیل نداشتن حالت روحی و روانی مناسب و اختلاف خانوادگی، فرزندان خود شامل ۳ دختر و همسر خود را در خانه حبس و با تیراندازی به‌صورت هوایی با اسلحه سوزنی باعث رعب و وحشت آنان شده است.
 
حادثه وحشتناک برای
6 کودک و 5 زن و مرد قزوینی در شهربازی
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: حادثه سقوط چرخ و فلک شهربازی دالفک در بوستان باراجین ۱۱ مصدوم به همراه داشت. حسن اسماعیلی در قزوین، از حادثه سقوط چند نفر در شهربازی دالفک قزوین در پارک ملی باراجین در شامگاه پنجشنبه 8 تیرماه خبر داد و گفت: ساعت 22:22 به تاریخ پنجشنبه 8 تیرماه با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین تماسی حاکی از سقوط چرخ و فلکی واقع در بوستان فدک شهربازی دالفک گرفته شد.
اما در پی این حادثه حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین از ورود دستگاه قضا به حادثه در پارک باراجین خبر داد و گفت: نظر به وقوع حادثه در بازیگاه دالفک و سقوط چرخ و فلک کودکان و آسیب دیدن 5 کودک و 2 فرد بزرگسال، بعد از بررسی اولیه موضوع از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم که عوامل مسبب این حادثه را به دادستانی معرفی کنند.

تصادف با شتر 4 نفر
را در دم کشت
 برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور ریگان- ایرانشهر چهار کشته و ۲ مصدوم داشت.
جمعیت هلال احمر کرمان گزارش داد، محل این تصادف در کیلومتر ۱۵ محور ریگان- ایرانشهر(سیستان و بلوچستان) بوده که ساعت ۱:۳۵ بامداد روز پنجشنبه هشتم تیر رخ داد. در پی کسب اطلاع از برخورد خودرو سواری با شتر یک تیم امداد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد و مجروحان و متوفیان بعد از امدادرسانی به عوامل مربوطه تحویل داده شدند.
 
جراح زیبایی قلابی چه بر سر آبادانی‌ها آورد؟
سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان گفت: به‌دنبال شکایت معاونت غذا و داروی آبادان مبنی بر فعالیت غیرمجاز پزشک زیبایی از طریق فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مرد جوانی با بهره‌گیری از فضای مجازی ابتدا از طریق راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام، خود را به‌عنوان پزشک جراح زیبایی معرفی کرده بود، افزود: پزشک قلابی که با رهن و اجاره یک خانه و تهیه مدارک جعلی پزشکی مراجعه‌کنندگان را به آدرس خود هدایت و حتی برخی مراجعه‌کنندگان را عمل جراحی کرده بود توسط مأموران پلیس با کار اطلاعاتی شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.
سرهنگ کشوری با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی و دریافت مبالغ هنگفت از مراجعه‌کنندگان تصریح کرد: برای متهم به جرم جعل عنوان و دخالت در امر پزشکی پرونده قضایی تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد.

جستجو
آرشیو تاریخی