صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نوزده - ۰۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نوزده - ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

مخفیگاه مجرم
فراری کجاست؟!
فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس با انتشار تصویر متهم متواری «ابوذر عبداللهی‌بردجی» از مردم خواست تا در صورت مشاهده این فرد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
این متهم به مشخصات ابوذر عبداللهی‌بردجی، متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است.
بنا به درخواست مرجع قضایی، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر شده است و کسانی که متهم را مشاهده یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ترور نافرجام یکی از اعضای شورای شهر سراوان
عضو شورای شهر سراوان مورد سوءقصد 2 مرد مسلح موتورسوار قرار گرفت.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان گفت: عضو شورای شهر و شورای حل اختلاف سراوان مورد سوء‌قصد مسلحانه قرار گرفت.
‌وی اظهار داشت: «هوشنگ امرا» عضو شورای حل اختلاف و عضو شورای شهر سراوان روز دوشنبه در حالی که عازم محل کار بود در یکی از خیابان‌های شهر توسط 2 فرد مسلح ناشناس موتورسوار مورد سوءقصد قرار گرفت که به سمت وی تیراندازی کردند.
فرماندار سراوان افزود: در این حادثه هیچگونه جراحت و آسیب جانی به وی وارد نشد و نامبرده در صحت و سلامتی کامل بسر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل این سوء قصد آغاز شده است.

بازداشت عاملان قتل
3 جوان در کرمانشاه
 ۳ نفر از عاملان قتل 3 جوان در ماجرای درگیری در باغ گیلاس، کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.
سردار مهدی حاجیان رئیس پلیس کرمانشاه گفت: در پی وقوع 3 فقره قتل در یک باغ در شهرستان صحنه، با توجه به حساسیت موضوع سریعاً تیمی تلفیقی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صحنه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا با کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده مأموران، اقدامات فنی و تخصصی گسترده و تلاش شبانه‌روزی انجام شده، تعداد 3 نفر از عاملین اصلی قتل که به استان‌های مرکزی کشور متواری شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی در این خصوص، خاطرنشان کرد: نتایج حاصله متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تصادف هولناک کامیون کشنده با 21 خودرو در گیلاوند
کامیون هوو در گیلاوند از توابع شهرستان دماوند به علت نقص فنی در سیستم ترمز با ۲۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین برخورد کرد و 5 مصدوم برجا گذاشت.
سرهنگ اسماعیل براری رئیس پلیس‌ راهور شهرستان دماوند گفت: ساعت ۹:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه یک کامیون کشنده هوو در مسیر تهران به سمت دماوند در ورودی منطقه گیلاوند با ۲۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین برخورد کرد.
وی افزود: در این حادثه 5 نفر از هموطنان دچار مصدومیت و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد این دستگاه کشنده هوو به‌ علت استفاده مکرر از سیستم ترمز دچار نقص شده و کنترل خودرو از دست راننده خارج شده است.
این مسئول یادآور شد: بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی، امدادی و انتظامی وارد صحنه شدند که پس از عملیات نجات و پاکسازی صحنه تصادف با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، مصدومان توسط عوامل اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی