حوادث ویژه

قتل مرد جوان با ضربات چوب‌دستی به سرش
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری قاتل مرد 34 ساله در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد رستمی، رئیس پلیس تالش گفت: در پی اعلام به پلیس 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس اعلامی مشخص شد درگیری بین 2 نفر اتفاق افتاده که قبل از حضور مأموران انتظامی، ضارب از محل متواری شده است، افزود: در این درگیری مردی 34 ساله بر اثر اصابت چوب‌دستی به سرش بشدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از فوت فرد مجروح بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات همه‌جانبه و اقدامات فنی، قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و علت قتل را اختلاف شخصی اعلام کرده، اذعان داشت: قاتل 18ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ رستمی در پایان خاطرنشان کرد: بروز اختلاف‌نظر و ناراحتی میان افراد یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از آن جلوگیری به عمل آورد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش‌آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

شگرد ماهرانه برای سرقت از مغازه طلافروشی
سارق حرفه‌ای در یک نقشه ماهرانه با تخریب سقف مغازه طلافروشی دست به سرقت میلیاردی در شرق تهران زد. سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر، فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: خرداد امسال، ماجرای سرقت از یک مغازه طلافروشی در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال اطلاع داده شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام راهی صحنه وقوع جرم شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند سارق حرفه‌ای هنگامی که مغازه تعطیل بوده با تخریب سقف وارد مغازه شده و پس از سرقت 15 میلیارد ریال طلا متواری شده است. فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پی بردند متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار است، عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سرقت از طلافروشی به ارزش 15میلیارد ریال اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه موسوی فر با بیان اینکه طلاهای مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

حکم قصاص قاتل
نیروی اطلاعات سپاه
ملایر صادر شد
رئیس کل دادگستری همدان گفت: حکم قصاص قاتل شهید علی نظری، از نیروهای اطلاعات سپاه ملایر که در جریان اغتشاشات آبان‌ماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نایل شده بود در دستگاه قضایی همدان صادر و برای تأیید به دیوان عالی کشور ارسال شد. شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ شهید پاسدار «علی نظری» در درگیری با آشوبگران و اغتشاشگران و با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی