صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهارده - ۰۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهارده - ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

حوادث ویژه

صدور کیفرخواست برای عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی خبر داد.
مهدی شمس‌آبادی در زاهدان اظهار کرد: به محض وقوع حادثه سریعاً اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز و پلیس وارد عمل شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در کمتر از یک هفته، 3 نفر از متهمان دستگیر و اعتراف کردند که با حیله، شهید مولوی عبدالواحد ریگی را سوار خودرو کرده و در مسیر وی را با اسلحه به شهادت رسانده‌اند.
وی ادامه داد: پرونده در شعبه ویژه قتل رسیدگی و تحقیقات تکمیل شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: برای یک نفر از متهمان کیفرخواست به عنوان مباشرت در قتل عمدی و برای دو نفر دیگر معاونت در جرم قتل عمد صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

حمله خونین همراهان یک کودک به بیمارستان لولاگر
2 مرد عصبانی در بیمارستان لولاگر با وحشت‌آفرینی مأمور حراست بیمارستان را زخمی کردند.
صبح دیروز 2 مرد در حالی که کودک خردسالی را همراه داشتند وارد بیمارستان لولاگر در خیابان آذربایجان تهران شدند و از پرستاران برای کمک به کودک خردسال که حال وخیمی داشت، درخواست کمک کردند.
2 مرد برای درخواست کمک‌شان از پرستاران شروع به داد و فریاد کردند و به مأموران انتظامات و حراست که برای آرام کردن آنها آمده بودند حمله کرده و یکی از مأموران حراست را هل می‌دهند که مأمور جوان روی زمین افتاده و مصدوم می‌شود.
مأمور انتظامات حاضر در بیمارستان به‌سرعت وارد عمل شده و یکی از مردان عصبانی را که باعث برهم زدن نظم بیمارستان و مصدوم کردن مأمور حراست شده بود‌، دستگیر کرد اما همدست وی پا به فرار گذاشت.

فاش شدن مرگ پیرمرد توسط فرزندان خارج نشین
فرزندان مرد سالخورده وقتی از پدرشان بی خبر ماندند، با پیگیری متوجه مرگ او شدند. به گزارش «ایران»، رسیدگی به مرگ مشکوک پیرمرد 70 ساله در خانه‌اش واقع در محله یوسف آباد تهران غروب سه شنبه 30 خرداد امسال در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که پیرمرد به تنهایی زندگی می کرد و همسر و فرزندان او در یکی از کشورهای خارجی ساکن هستند و بخاطر نگرانی از حال ‍‍ او وکیل شان را در جریان قرار دادند و وکیل موضوع را به پلیس اطلاع داده و مأموران با ورود به خانه پیرمرد با جسد او مواجه شدند که چند ساعتی از مرگ او می‌گذشت. مشاهدات ابتدایی حکایت از آثار کبودی در ناحیه دور دهان متوفی داشت.

مخفیگاه این
مجرم فراری کجاست؟!
فرماندهی انتظامی استان فارس با انتشار تصویر متهم متواری سید حسین موسوی از مردم خواست تا در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. این متهم به مشخصات سید حسین موسوی تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است. بنا به درخواست مرجع قضایی، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که متهم فراری را مشاهده کرده یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی