صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

ضربه به اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان
 خبر اول اینکه،یک تیم از اشرار مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون روز گذشته با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شدند که با هوشیاری و آمادگی رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، مورد ضربه قرار گرفتند. به گزارش ایرنا، در این عملیات 2 نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای بسیجی بومی منطقه به نام «اردشیر خطیبی» به درجه رفیع شهادت نائل شد. در این اقدام عملیاتی ۶ نفر از مرتبطین با این اشرار دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات از آنها کشف و ضبط شد.

دستگیری گردانندگان یک کانال معاند در مشهد
 خبر دیگر اینکه،طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) اعضای یک باند که تحت عنوان «جوانان محلات مشهد» در ایام اغتشاشات فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند. این افراد ضمن ارتباط با سرپل‌های خارجی در اعلام فراخوان‌ برای تجمعات ضدامنیتی، از طریق فضای مجازی به آموزش جنگ خیابانی و نحوه ساخت کوکتل مولوتف و... مبادرت داشته و با شبکه‌سازی مجازی به دنبال ایجاد ناامنی بودند.
 
 تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه
 دست آخر اینکه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» روز گذشته بعد از برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد. شهید شاه‌ملکی از پاسداران سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) بود که حین مأموریت با گلوله اشرار
به شهادت رسید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی