حوادث ویژه

قتل آتشین دختر جوان
در خدابنده‌
مرد آتش‌افروز در خدابنده‌ پس از قتل دختر جوان در یک قدمی خروج از کشور دستگیر شد.
سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: قاتل فراری دختر جوان خدابنده‌ای که چندی پیش با پاشیدن بنزین و متعاقب آن با آتش زدن این خانم باعث کشته شدن وی شده بود، دستگیر شد.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده و همکاری پلیس آگاهی استان، متهم فراری حین فرار در یکی از استان‌های مرزی که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ضمن اشاره به اعتراف صریح متهم به عمل شنیع خود، انگیزه وی از قتل این خانم را شخصی عنوان کرد.

خودکشی ناکام 2 خواهر
روی پل ابوذر کرمان
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اقدام ناکام برای خودکشی دو خواهر جوان یکشنبه شب از روی پل ابوذر واقع در شهر کرمان گفت: حال عمومی این دو خواهر خوب گزارش شده است و دچار شکستگی مختصر دست و پا هستند. سیدمحمد صابری افزود: دو خواهر که همزمان اقدام به خودکشی کرده بودند بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند. وی ادامه داد: پزشکان اورژانس در حال بررسی وضعیت این دو خواهر با انجام عکس‌برداری و آزمایش‌ هستند. صابری با بیان اینکه احتمال شکستگی‌های جزئی وجود دارد، تصریح کرد: این دو نفر سابقه اقدام به خودکشی نیز داشته‌اند و به دلیل مشکل افسردگی تحت درمان قرار داشته‌اند.

قتل پدرزن سابق به‌خاطر نپرداختن مهریه
مرد جوان پس از طلاق از همسرش وقتی دید نمی‌تواند مهریه زنش را پرداخت کند اقدام به قتل کرد. سرهنگ حکمت‌الله شجاعی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: اوایل خرداد ماه سال‌جاری خبری مبنی بر قتل یک پیرمرد ۷۰ ساله به وسیله سلاح گرم به پلیس آگاهی استان واصل شد و بررسی جزئیات این خبر در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت. وی افزود: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که داماد سابق متوفی به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسرش با نامبرده دارای اختلاف بوده که این امر موجب شده داماد سابق به وسیله سلاح گرم پدر زن سابقش را به قتل برساند. سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به متواری بودن قاتل تصریح کرد: با انجام اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل 39 ساله در یکی از محلات تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این شخص دستگیر شد. سرهنگ شجاعی در خصوص علت و انگیزه قاتل از انجام این جنایت گفت: متهم به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسر سابق خود و اختلافاتی که از گذشته با یکدیگر داشتند، این نقشه شوم را طراحی کرده و متوفی را به قتل رسانده بود. این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: می‌توان بسیاری از جنایات و جرایم را با اندکی صبر و شکیبایی و کنترل عصبانیت پیشگیری کرد.

حمله خونین سگ‌های ولگرد به پسربچه آبادانی
حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه 9 ساله آبادانی وحشت را به جان او انداخت و پلیس با حضور بموقع موفق به نجات جان این کودک شد.
این حادثه روز چهارشنبه در منطقه بوارده جنوبی که ساکنان آن از پرسنل و کارکنان پالایشگاه آبادان هستند رقم خورد.  این پسر 9 ساله همراه چند کودک دیگر در نزدیکی خانه‌شان مشغول بازی بودند که ناگهان با حمله سگ‌های ولگرد روبه‌رو شد. پسربچه توان دفاع از خودش یا فرار را نداشت تا اینکه یکی از افسران پلیس آبادان این کودک 9 ساله را از چنگال سگ‌های ولگرد نجات داد.

جستجو
آرشیو تاریخی