صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شش - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شش - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

حمله خونین
به امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران
صبح دیروز امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری در خیابان رودکی هدف حمله خونین قرار گرفت.
ساعت 10:14 دقیقه صبح دیروز جابر رضایی امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در خیابان رودکی هدف ضرباتی با یک شیء نوک تیز قرار گرفت.
بررسی‌ها نشان از آن دارد که جابر رضایی 41 ساله پس از خارج شدن از مترو برای تمدید قرارداد به محل کارش در حال حرکت بود که پسر جوانی در خیابان رودکی وی را از ناحیه گردن هدف ضربات جسم نوک تیزی قرار می‌دهد و پا به فرار می‌گذارد.
در تحقیقات مشخص شد که پسر جوان امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری را از داخل مترو تعقیب و در یک فرصت مناسب به جابر رضایی حمله کرده است که روحانی جوان از ناحیه گردن به‌صورت سطحی مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده است.
بنا براین گزارش، ضارب پس از حمله به داخل مترو بازگشته و پا به فرار گذاشته است.

شهادت پلیس مبارزه با مواد مخدر در زرندیه
سرگرد رسول مهدوی‌پور به‌عنوان چهارمین شهید مدافع امنیت استان مرکزی شامگاه یکشنبه به شهادت رسید.
سرگرد مهدوی‌پور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین خودروهای شوتی در اتوبان ساوه ـ تهران در برخورد عمدی یکی از خودروهای شوتی به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد که بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، شامگاه یکشنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید مهدوی‌پور متأهل و‌ داری یک فرزند دختر بود.

قتل پسر نوجوان
توسط پسر 15 ساله در بم
پسر 15 ساله در درگیری لفظی در بم دست به قتل پسر 16 ساله زد.
سرهنگ یوسف سلیمانی رئیس پلیس بم گفت: در پی وقوع قتل عمد پسر ۱۶ ساله در شهر بم با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه مأموران با واکاوی دقیق صحنه جرم و تحقیقات بعدی موفق شدند، در کمتر از یک ساعت قاتل ۱۵ ساله را شناسایی و این متهم را در یک عملیات ضربتی در یکی از نقاط شهر به همراه 2 نفر از همدستانش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه قاتل انگیزه قتل را درگیری لفظی با مقتول عنوان کرد، افزود: بدون شک عدم مهارت کنترل خشم و عصبانیت لحظه‌ای، در این رخداد نقش داشته و از این‌رو لازم است برخی مهارت‌های فردی و اجتماعی مانند ارتباط صحیح و کنترل هیجاناتی همچون خشم را فرابگیریم و بر رفتار‌های خود مسلط باشیم.

قتل مسلحانه
در درگیری خانوادگی
بر اثر درگیری خانوادگی در نیشابور یک نفرکشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
حسین جعفریانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در ‌پی اعلام نزاع دسته‌جمعی و تیراندازی در منطقه‌ میدان حافظ شهر نیشابور به مرکز پلیس ۱۱۰، در سریع‌ترین زمان ممکن مأموران کلانتری ۱۱ به همراه مأموران یگان امداد، کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.
وی اظهار کرد: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شده است که فردی به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که متأسفانه بر اثر این تیراندازی یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
جعفریانی با اشاره به اینکه مقتول متولد سال ۱۳۵۵ بود، بیان کرد: هم‌اکنون سه نفر از عوامل نزاع دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شده است.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس آگاهی شهرستان با دستورات تخصصی مرجع قضایی برای دستگیری ضارب اصلی و مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده در تلاش هستند، گفت: جسد مقتول هم‌اکنون برای بررسی‌های دقیق‌تر در پزشکی قانونی است.

جستجو
آرشیو تاریخی