صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهار - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهار - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

شهادت یک سرباز
در درگیری با اشرار
سرباز حادثه برخوار اصفهان پس از یک ماه در حالت کما به شهادت رسید.
14  اردیبهشت ۱۴۰۲ مأموران گشت انتظامی اصفهان در حین گشت‌زنی و در درگیری با افراد شرور دچار سانحه شدند. بر اثر این حادثه سرگرد مهدی یزدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سرباز همراه وی به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.
مهدی رحیمیان پس از گذشت بیش از یک‌ ماه در حالت کما شامگاه جمعه به شهادت رسید.
این سرباز شهید مجرد و اهل اصفهان بود.

6   کشته و زخمی در ریزش سنگ روی خودروها در کندوان
براثر ریزش سنگ در کندوان طی روزهای اخیر 3 نفر فوت کردند.
یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش سنگ روی یک دستگاه خودروی پراید صبح دیروز در پیچ هریجان محدوده سیاه‌بیشه محور کندوان 2 فوتی و 2 مصدوم برجای گذاشت.
وی افزود: از اینکه براثر ریزش سنگ دو نفر از هموطنان ما جان خود را از دست دادند نمی‌توان به سادگی گذشت.
رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: پنج‌شنبه شب هم ریزش سنگ روی خودروی تویوتا یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشته بود، همچنین 8 خودرو نیز دچار خسارت شده بودند.
جهان‌تاب با بیان اینکه محور کندوان تا اطلاع بعدی مسدود است، افزود: محورهای جایگزین سوادکوه و هراز خواهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط جاده‌ها تأکید ما به رانندگان پرهیز از توقف و ترددهای غیرضروری بویژه در مسیرهای کوهستانی است تا سفر ایمنی برای خود و خانواده رقم بزنند.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: باید بحث ایمن‌سازی در محورهای کوهستانی برای جلوگیری از خطرات در دستور کار قرار گیرد.

قتل خونین مرد کرمانی
در جایگاه سوخت
2  متصدی جایگاه سوخت در کرمان مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: چندی پیش در پی وقوع مشاجره لفظی بین راننده خودروی سواری با 2 نفر از مسئولان یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در شهر کرمان متأسفانه نزاع بالا گرفته و راننده این خودرو به ضرب چاقوی یکی از مسئولان فروش بنزین مجروح و روانه بیمارستان می‌شود و پس از گذشت چند روز در بیمارستان فوت می‌کند.
وی افزود: در این راستا در پی حضور بموقع مأموران انتظامی شهرستان کرمان در صحنه جرم هر 2 متصدی جایگاه سوخت دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به درگیری فیزیکی با مقتول اقرار کردند و پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شدند. رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در پایان با اشاره به نقش خشم لحظه‌ای در بروز این تنش و نزاع منجر به قتل از شهروندان خواست با تسلط بر احساسات لحظه‌ای و فراگیری مهارت‌های کنترل خشم از وقوع این‌گونه حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.

 نجات گروگان
از دست آدم ربایان
پلیس زاهدان در عملیاتی غافلگیرانه مرد گروگان گرفته شده ایرانشهری را از چنگال آدم‌ربایان نجات دادند.
سردار دوستعلی جلیلیان رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ‌ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی از مأموران انتظامی شهرستان وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در یکی از محلات شهر ایرانشهر اقدام به ربایش فردی 42 ساله کرده و از محل متواری شده‌اند که با تحقیقات گسترده به عمل آمده توسط پلیس هویت متهمان در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.
وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع در یک عملیات ضربتی پلیس 2 متهم این جنایت دستگیر و فرد ربوده شده آزاد شد که از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و انگیزه آدم‌ربایی اختلاف مالی عنوان شد.

جستجو
آرشیو تاریخی