صفحات
شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

خبر در خبر

 علی سجادی جلالی، مسئول منطقه حفاظت‌شده تالاب هورالعظیم از شناسایی نخستین کلونی جوجه‌آوری فلامینگو در تالاب هورالعظیم خبر داد.
 فرهاد زندی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان تهران با اشاره به استفاده شکارچیان از تجهیزات پیشرفته گفت: برای مقابله با شکارچیان، تجهیزاتی همچون پهپاد، خودروهای مناسب و پرقدرت، تجهیزات راهبردی و دوربردی باید برای محیط‌بانان فراهم شود تا امر حفاظت به بهترین نحو صورت گیرد.
 بهزاد احمدی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از ثبت ملی دست‌بافته‌های ۲ روستا و یک شهر این استان خبر داد.
 محمد الوندی، رئیس پارک ملی کرخه با اشاره به وقوع هفت مورد آتش‌سوزی در جنگل کرخه از ابتدای امسال تاکنون گفت: در این مدت در مجموع ۲۵ تا ۲۶ هکتار از مساحت این پارک در آتش سوخته است.
 مهدی خادم‌ثامنی، مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی محیط زیست با اشاره به سهم آلودگی‌های پلاستیکی در محیط زیست به تشریح آیین‌نامه کاهش مصرف پلاستیک و میکروپلاستیک‌ها پرداخت.
 محمدحسن شافعی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سربیشه گفت: در پی شکار دو رأس حیوان در یکی از روستاهای این شهرستان، شکارچی متخلف دستگیر و به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
 سیدعادل مولا، معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص مطرح شدن قرار گرفتن تالاب بین‌المللی شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر گفت: گزارش‌هایی که در این خصوص ارائه می‌شود باید علمی و متقن باشند.
رایسنا- هادی شاهرودی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی با تشریح وضعیت اعتبارات مرمت و کاوش‌های باستان‌شناسی این استان، گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و از لحاظ غنای آثار تاریخی در کشور شاخص است و پنج اثر جهانی دارد، اما استان ناشناخته‌ای است و بودجه آن در حوزه ثبت آثار خیلی کم است.
ایسنا- حسن خوشخو، معاون سازمان هواپیمایی کشوری درباره نحوه تعلیق برخی فروشندگان آنلاین بلیت هواپیما در صورت گرانفروشی گفت: معمولاً از زمانی که نامه به‌صورت رسمی ابلاغ می‌شود تا طی شدن فرایند اداری، چند روز زمان می‌برد، اما نهایتاً باید فعالیت آن آژانس برای مدت زمانی که ذکر شده، متوقف شود.
 
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی