صفحات
شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

خودسوزی
ضایعات جمع‌کن
ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 11 خرداد امسال گزارش خودسوزی مرد ضایعات جمع‌کن در خیابان 15 خرداد در دستور کار پلیس قرار گرفت و این در حالی بود که فرد حادثه‌دیده برای مداوا به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد. در حالی که روند درمان برای مداوای این فرد ادامه دارد، رسیدگی به پرونده برای روشن شدن اصل ماجرا در دستور کار قرار گرفته است.
 
خودکشی هولناک دختربچه 10 ساله
دختربچه‌ای در تهران دست به خودکشی دردناکی زد. ظهر روز جمعه 12 خرداد امسال رسیدگی به مرگ هولناک دختربچه 10 ساله در یکی از محله‌های غرب تهران در دستور کار پلیسی و قضایی قرار گرفت. بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که این دختربچه با پرتاب خود از پنجره خانه‌شان به کوچه سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است. رسیدگی به ابعاد پنهان خودکشی این دخترک در دستور کار تیم جنایی قرار دارد.
 
مرگ مشکوک دختر جوان جلوی در خانه مادرش
دختر جوانی با آثار شکستگی در بدنش جلوی در خانه مادرش به کام مرگ فرو رفت. صبح روز جمعه 12 خردادماه رسیدگی به مرگ دلخراش زن جوان در دستور کار مأموران پلیس جنایی قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد جسد زن جوان که پدر و مادر او مدتی قبل جدا شده بودند، در حالی مقابل خانه مادرش کشف شده که آثار شکستگی و کبودی روی بدن او مشهود بوده است. رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن علت مرگ زن جوان در جریان تحقیقات قرار دارد.
 
خودکشی مرد جوان در متروی زمزم
مردی در متروی تهران اقدام به خودکشی کرد. ظهر روز جمعه‌ای که گذشت، مرد جوانی در ایستگاه مترو زمزم جلوی قطار پرید و به زندگی خود پایان داد. بلافاصله تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار مأموران پلیس و تیم جنایی قرار گرفت و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مشکلات اقتصادی انگیزه خودکشی این فرد بوده است.
 
مرگ راننده ترکیه‌ای
در تهران
مرگ راننده ترکیه‌ای در ایران، پلیس را در برابر یک پرونده مرموز قرار داد.
شامگاه روز پنجشنبه 11 خرداد راننده 27 ساله ترانزیت که اهل کشور ترکیه بود، در محوطه پارکینگ عمومی گمرک در داخل خودروی خود به کام مرگ فرو رفت و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی علت فوت این راننده مشخص نشد و هنوز علت وقوع این حادثه نامعلوم است. رسیدگی به موضوع تا روشن شدن راز ماجرا در دست بررسی است.

قتل خونین به دست پسر 19 ساله در لاهیجان
جوان 26 ساله در یک درگیری و اختلاف ملکی در لاهیجان به دست پسر 19 ساله به قتل رسید. سرهنگ «حمید محمدی‌نسب» فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت خبر به پلیس 110 مبنی بر درگیری در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بلافاصله مأموران پاسگاه لفمجان به محل اعزام شدند. وی در ادامه افزود: با حضور مأموران در صحنه درگیری و بررسی اولیه مشخص شد که 2 همسایه بر سر اختلاف ملکی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده که با بالا گرفتن تنش، یکی از طرفین همسایه خود را با چاقو مضروب و از محل گریخته است. فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه فرد مجروح پس از اعزام به بیمارستان در اثر شدت جراحت وارده فوت کرد، اذعان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل 19 ساله را در کمتر از 5 ساعت در مخفیگاهش در یکی از روستاهای حومه شهرستان دستگیر کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی