صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • جهان
  • دیدگاه
  • ایران اقتصادی
  • اقتصادی
  • کشاورزی
  • بازار سرمایه
  • حوادث
  • زیست بوم
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • صفحه آخر
شماره هشت هزار و صد و نود و نه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و نه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

حوادث کوتاه

مخفیگاه
این مجرم فراری کجاست؟
پلیس با انتشار تصویر متهم متواری میثم پارسا از مردم خواست در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. این متهم به مشخصات میثم پارسا به اتهام نگهداری و در معرض فروش قرار دادن مقادیری مواد مخدر متواری و تحت تعقیب است.
بنا به درخواست بازپرسی دادسرای انقلاب شهرستان شیراز، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده و یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
بازگرداندن
قاتل فراری به ایران
قاتل فراری که در لیست اعلان قرمز قرار داشت پس از 6 ماه فرار به ایران بازگردانده شد.
سرهنگ مجید کریمی رئیس پلیس بین‌الملل فراجا گفت: قاتل فراری که پس از جنایت از کشور فرار کرده بود با تلاش‌های پلیس شناسایی شد و این در حالی بود که متهم برای رد گم کنی به 2کشور دیگر سفر کرده بود تا اینکه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
وی افزود: با توجه به اینکه متهم در لیست اعلان قرمز قرار داشت پس از دستگیری به کشور بازگردانده شد.

ربایش پسر 12 ساله
در مسیر مدرسه
عامل آدم‌ربایی پسر 12 ساله که در مسیر مدرسه ربوده شده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.
سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر اینکه پسربچه 12 ساله‌اش توسط افراد ناشناس در مسیر مدرسه ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان دنبال شد.
وی افزود: مأموران کلانتری 12 شهرستان زاهدان پس از اطلاع از این موضوع به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 نوجوانی 12 ساله را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر ربوده و از محل متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای آزاد‌سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان شناسایی نمایند.
سردار جلیلیان گفت: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم‌ربا بلافاصله محل را در محاصره خود درآورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت پسر بچه ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگردانند و عامل اصلی دستگیر شده و 3 نفر همدست وی نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و به آدم ربایی با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

جشن عروسی
به عزا تبدیل شد
پسر جوان در جشن عروسی هدف گلوله مرگبار قرار گرفت و جشن عروسی به عزا تبدیل شد. سرهنگ عبدالرضا رخشان رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: در پی اعلام خبری به پلیس 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان بروجرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی 27 ساله در یک عروسی، هنگام شادی با اسلحه شکاری هدف قرار گرفته که منجر به مرگ وی شده است. رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مأموران تحقیقات خود را آغاز و در این راستا 2 نفر را دستگیر کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی