صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و هشت - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و هشت - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

نوعروس بانه‌ای
فرشته نجات شد
  نوعروس بانه‌ای و همسرش در یک حادثه تلخ به کام مرگ فرو رفتند و عروس 18 ساله قبل از مرگش فرشته نجات شد.
 دکتر پروین خسروپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: نوعروس 18 ساله بانه‌ای در روز 25 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به دلیل تصادف و کاهش سطح هوشیاری از بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه به بیمارستان شفای سقز اعزام شد.
دکتر پروین خسروپور افزود: مرگ مغزی این بانوی نوعروس بعد از 12روز با سطح هوشیاری 3 و مشاوره متخصصین نورولوژی، داخلی و بیهوشی بیمارستان شفای سقز تأیید شد.
به گفته وی، بعد از کسب رضایت خانواده، این نوعروس بانه‌ای جهت اهدای عضو به بیماران نیازمند به بیمارستان سینای تهران اعزام شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز خاطرنشان کرد: اهدای عضو این نوعروس بانه‌ای 5 بیمار نیازمند را نجات داد.
متأسفانه همسر این بانوی بانه‌ای هم در این حادثه تصادف جان خود را از دست داده بود.

قتل خونین نگهبان جوان در حمله 6 شرور خطرناک
نگهبان یکی از شهرک‌های مسکونی منطقه محمدشهر کرج، در حمله 6 شرور قمه به دست کشته شد.
سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: در روزهای ابتدایی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبری مبنی بر وقوع درگیری دسته‌جمعی در یکی از شهرک‌های مسکونی محله ولدآباد محمدشهر کرج به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، عده‌ای از اوباش منطقه به دلیل اختلاف شخصی با یکی از اهالی به داخل شهرک یورش برده و با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی ‌کرده‌اند که نگهبان شهرک به محض اعتراض مورد ضرب و شتم این اوباش قرار گرفته است.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نگهبان محله به دلیل وارد آمدن ضربه به سرش دچار تشنج شده و پس از چند روز جان خود را از دست می‌دهد، گفت: بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان نزاع دسته‌جمعی و قاتل متوفی آغاز شد که ۶ نفر دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات پلیسی قاتل که یک جوان ۲۱ ساله بود، شناسایی شد و به قتل بر اثر وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کرد.

بازداشت یکی
از عاملان شهادت شهید‌ الله‌دادی در کرمان
 پلیس کرمان در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری یکی از عاملان شهادت شهید محمدامین ‌الله‌دادی و انهدام باند اشرار مسلح شد.
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبار جنوب کرمان با طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری سلاح‌های ممنوعه، با همکاری اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی از حضور اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در یکی از نقاط این شهر مطلع شدند.
وی افزود: در این راستا مأموران با تشکیل چند تیم و حضور ضربتی در محدوده منزل مورد نظر، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه چهار فرد مسلح را دستگیر و از این محل دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب و مهمات و مقداری مواد مخدر کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی پژو از این منزل که یکی از آنها دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ بود، تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی نیز مشخص شد، یکی از این دستگیرشدگان در به شهادت رساندن شهید محمدامین ‌الله‌دادی از کارکنان یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در سال ۱۳۹۸ دخیل بوده است که در سایه عنایات خاصه الهی، طی این عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

جستجو
آرشیو تاریخی