صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

قتل هولناک معلم جوان در شهر مرزی
معلم جوان در درگیری فامیلی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید. به گزارش «ایران»، اهالی زیرکوه خراسان جنوبی مرگ هولناک معلم مهربان روستای بقرایی به نام هاشم بخشی را باور ندارند. چند سالی می‌شد که آقای بخشی از نیروهای خدمات آموزشی این روستا بود. ظهر دیروز همه اهالی زیرکوه در تشییع جنازه آقا معلم شرکت کردند و این در حالی بود که قاتل این معلم هم بعد از جنایت دستگیر شد و جزئیات جنایت را تشریح کرد. حجت‌الاسلام هادی حسینی دادستان شهرستان زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار ما جزئیات این حادثه را تشریح کرد و گفت: «ظهر روز جمعه 5 خرداد ماه، مرد جوانی که یکی از معلمان زیرکوه است، به دست یکی از اقوام خود به قتل رسید. متهم به قتل دامدار است و قبل از وقوع جنایت گوسفندان خود را به چراگاه برده بود. برادر خانم متهم در همان حال سراغ او رفته و به او گفته که آقا معلم قصد ورود به خانه‌اش را داشته است. متهم هم بدون اینکه ادله کافی برای اثبات این حرف داشته باشد به حدی خشمگین شده که سراغ مقتول رفته و با 3 ضربه چاقو او را از پای درآورده است. قاتل و مقتول هر دو از چهره‌های موجه و سرشناس بودند.» حادثه‌ای که رخ داده سبب اندوه و حسرت اهالی روستا شده است. دادستان زیرکوه در ادامه به خبرنگار ما گفت: «متهم بعد از دستگیری به قتل هاشم بخشی اعتراف کرد و گفت که در لحظه ارتکاب جرم خشم جلوی چشمانش را گرفته.» رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار قضایی قرار دارد.

حبس شدن 35 زن و مرد اصفهانی در یک پاساژ
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن ۳۵ نفر در پاساژی در چهارباغ عباسی اصفهان به دلیل خرابی لولای درِ کرکره‌ای آن خبر داد. سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران گفت:این حادثه ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه جمعه‌شب به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد. وی دلیل این حادثه را خرابی لولای درِ کرکره‌ای پاساژ اعلام کرد و افزود:مأموران امداد بلافاصله از ایستگاه شماره ۲۷ اصفهان به محل حادثه اعزام شدند و افراد گرفتار در پاساژ را نجات دادند.

عکسی عجیب
از گیر کردن پراید
در بالابر پارکینگ
آتش‌نشانان در فردیس کرج برای رها‌سازی پراید گیر کرده در بالابر یک ساختمان وارد عمل شدند.
عاشوری، مدیرعامل آتش‌نشانی فردیس گفت: خودروی پراید در بالابر پارکینگ خیابان قریشی فردیس گیر کرده بود به همین دلیل آتش‌نشانان فردیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود:با توجه به وضعیت خطرناک خودروی پرایدی که در بین طبقه اول و منفی یک قرار داشت، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محل و جلوگیری از خسارت جانی با استفاده از تجهیزات خودرو، آن را رها‌سازی کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی