صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • جهان
  • اجتماعی
  • ایران اقتصادی
  • مسکن و انرژی
  • اقتصادی
  • بازار سرمایه
  • حوادث
  • زیست بوم
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • صفحه آخر
شماره هشت هزار و صد و نود و سه - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و سه - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

حوادث کوتاه

مرگ دلخراش 2 زن و یک مرد در جاده بیستون
تصادف هولناک پراید با تریلی در جاده کرمانشاه به بیستون حادثه مرگباری را رقم زد و خانواده سردار جاویدان را عزادار کرد. محمدباقر محمدی‌، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در  تماس مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این استان خبری مبنی بر برخورد تریلی با پراید در محور پلیس ماهیدشت به بیستون اعلام شد.
وی ادامه داد: بسرعت تیم واکنش سریع ستاد استان به محل حادثه اعزام شدند. خودروی پراید له شده پس از ارزیابی، توسط عوامل تیم با استفاده از تجهیزات مخصوص فوتی‌ها را رهاسازی و به عوامل فوریت‌های پزشکی تحویل دادند.  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: این تصادف ۲ فوتی و ۲ مجروح در صحنه تصادف داشت. طبق پیگیری صورت گرفته، در تصادف محور کرمانشاه به بیستون ۲ مجروح این سانحه هم جان باختند و در مجموع این سانحه دلخراش ۴ فوتی داشت که اسلام آبادی و اهل روستای طلسم بودند.
به گزارش خبرنگار روزنامه ایران ، کشته های این حادثه مادرزن ، خواهرزن و باجناق سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی سابق کرمانشاه هستند. سردار جاویدان چندی قبل با حکم فرماندهی انتظامی کل کشور رئیس پلیس استان هرمزگان شده.

قتل خونین جوان بابلی
در بازی بسکتبال
درگیری 2 جوان در بازی بسکتبال صحنه یک قتل را در بابل رقم زد. فرمانده انتظامی بابل از وقوع درگیری منجر به چاقو کشی حین بازی بسکتبال خبر داد و گفت: در این حادثه جوانی ۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت و به قتل رسید.
سرهنگ محمدزمان شالیکار افزود: با حضور سریع و به موقع مأموران پلیس در صحنه، قاتل که فردی ۲۶ ساله است در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شد.
 
عموی داماد جشن
عروسی را عزا کرد
شامگاه سه شنبه در مراسم عروسی در یکی از روستاهای بروجرد، عموی داماد با اسلحه شکاری باعث مرگ مرد جوان شد.
سرهنگ مهدی مهدوی کیا، فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در یکی از روستاهای بروجرد، عموی داماد با اسلحه شکاری و بر اساس یک رسم غلط اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به کشته شدن یک نفر از گروه موسیقی می‌شود. وی بیان کرد: این اتفاق ساعت یک بعد از نیمه شب افتاده است.
 فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه متأسفانه در برخی از عروسی‌ها شاهد رسم غلط تیراندازی هستیم، عنوان کرد: بارها شاهد بوده‌ایم که بر اثر تیراندازی یک عروسی به عزا تبدیل شده است. فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه تیراندازی در عروسی‌ها را با پلیس در میان بگذارند، تا با اقدام به موقع پلیس شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.
 
مرگ تلخ جوان پاراگلایدر سوار در همدان
    جوان پاراگلایدر سوار بخاطر وزش باد ناگهانی در سایت پرواز به کام مرگ فرو رفت.
 علیرضا صارمی، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان گفت: بعدازظهر سه‌شنبه ۲ خرداد ماه، مرد ۳۱ ساله‌ای در سایت پروازی پاراگلایدر شهرستانه تحت آموزش بوده اما به ناگاه جهت وزش باد تغییر کرده و موجب سقوط او می‌شود و متأسفانه در دم جان می بازد.
وی با بیان اینکه استان همدان به علت قرار گرفتن در منطقه‌ای کوهستانی و مرتفع دارای هوای خشن و غیرقابل پیش بینی است، تصریح کرد: با وجود فراهم بودن شرایط برای پرواز، وزش باد موجب بر هم خوردن تعادل این فرد، سقوط و در نهایت مرگش می شود.
صارمی با اشاره به اینکه آبان ماه سال ۹۵ نیز بر اثر سقوط یک پاراگلایدر در تویسرکان، خلبان و کمکی آن(دو برادر) که هر یک از آنها سابقه بیش از 5  سال پرواز داشتند، جان خود را از دست دادند. وی در ادامه به آمار متوفیان سقوط در استان اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۰، ۶۷ نفر و در سال ۱۴۰۱، ۷۶ نفر سقوط از ارتفاع داشتیم که افزایش ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی