صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و نه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و نه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

شلیک به قاتل 2 زن در ورامین

عامل جنایت مسلحانه علیه 2 زن در ورامین و پاکدشت پس از 3 روز با شلیک پلیس به کام مرگ فرو رفت.
به گزارش «ایران»، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری زن جوانی که به خاطر اختلافات خانوادگی و کتک خوردن و توهین توسط شوهرش، تصمیم به طلاق گرفته بود، برای جدایی به دادسرای ورامین مراجعه می‌کند اما پس از خارج شدن از دادسرا، شوهرش در برابرش ظاهر شده و سناریوی یک جنایت رقم می‌خورد.
مرد جوان که اهل کشور افغانستان است با تفنگی که در دست داشته، زنش را در نزدیکی دادسرا و مقابل اداره برق ورامین هدف گلوله مرگبار قرار می‌دهد و به سرعت از صحنه فرار می‌کند.
بدین ترتیب تیم‌های پلیسی برای بررسی موضوع در محل حاضر می‌شوند و با توجه به تأیید مرگ زن 20 ساله توسط تیم پزشکی حاضر در محل، بازپرس دستور دستگیری عامل این جنایت مسلحانه را صادر کرد.
بررسی‌ها نشان از آن داشت که زن جوان بارها به خاطر کتک‌کاری و درگیری‌های شوهرش، به کلانتری مراجعه و از همسرش شکایت کرده است و روز دادگاه زن جوان دیگری که از دوستان قربانی جنایت بوده، به عنوان شاهد به دادسرا مراجعه کرده است.
تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت و تیم پلیسی پی بردند که عامل جنایت به پاکدشت فرار کرده است اما زمانی که مأموران در مسیر بودند، در جریان قتل زن جوان دیگری به دست قاتل فراری قرار گرفتند و مأموران با حضور در صحنه جرم پی بردند که زن جوان دوست همسر قاتل بوده است.
قتل زن جوان در پاکدشت
مأموران در ادامه تحقیقات پی بردند که دومین قربانی این قاتل مسلح که زن 20 ساله‌ای است به خاطر اینکه روز دادگاه به عنوان شاهد در دادسرا حضور داشته، توسط مرد جوان به قتل رسیده است.
ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت و مأموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل مسلح در یک کارگاه متروکه در منطقه پاکدشت شدند.
مأموران با توجه به اینکه قاتل مسلح بوده و احتمال تیراندازی وجود داشت، ابتدا مخفیگاه او را تحت محاصره قرار دادند که در این لحظه عامل جنایت متوجه حضور مأموران شده و بی‌درنگ شروع به تیراندازی به سمت پلیس می‌کند. با این اقدام، مأموران ابتدا هشدارهای لازم را به قاتل داده و از وی خواستند با توجه به تحت محاصره بودنش تسلیم مأموران شود اما بی فایده بود و مأموران برای پایان دادن به تیراندازی‌ها، شروع به شلیک کردند که پس از دقایقی که درگیری مسلحانه بین قاتل 30 ساله و مأموران ادامه داشت، عامل جنایت با شلیک پلیس زمینگیر شد.تیم پلیسی پس از پایان یافتن شلیک‌های قاتل جوان به سراغ وی رفته و با جسد این مرد که غرق خون روی زمین افتاده بود، روبه‌رو شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی