صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث ویژه

شلیک وحشت‌آور پسر شیرازی به مغازه برادرش

 پسر جوان در اقدامی هولناک مغازه برادرش را در شیراز به گلوله بست.
سرهنگ فرشید زینلی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع تیراندازی و شلیک چند گلوله به سمت سوپر مارکت یکی از ساکنان در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنین محل، شناسایی و دستگیری این فرد هنجارشکن به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی ابرج تحقیقات خود را آغاز کردند و در کمترین زمان با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، متهم که برادر فروشنده سوپر مارکت بود، شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه مأموران در بازرسی از منزل متهم یک کلت به همراه مهمات مربوطه که با آن تیراندازی شده بود کشف کردند، گفت: متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.
سرهنگ زینلی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرتنمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

سرقت های زیرکانه  
2 خواهر در ماسال

2 خواهر که در ماسال با شگرد
خاص دست به سرقت‌های سریالی در شهر زده بودند دستگیر شدند.
سرهنگ مرتضی ترازی فرمانده انتظامی ماسال گفت: به دنبال وقوع چند سرقت در ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی سارقان را که 2 خانم هستند،شناسایی کردند و مشخصات آنها را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری این افراد توسط مأموران یگان امداد حین گشت‌زنی خبر داد و بیان داشت: خواهران سارق در تحقیقات پلیس تاکنون به 5 فقره سرقت به روش خاص اعتراف کردند.
این مقام انتظامی گفت: سارقان 35 و 40 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی