صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و پنج - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

اخبار جنایی

قتل هولناک پدر
با ضربه پتک پسر
پسر 18ساله در اقدامی هولناک با ضربه پتک به سر پدرش دست به قتل زد. سرهنگ غلامرضا هاشمی رئیس پلیس آران و بیدگل گفت: شامگاه شنبه 23 اردیبهشت ماه در پی تماس با پلیس ۱۱۰ مبنی بر مرگ مردی در خانه‌اش به سرعت تیمی از مأموران کلانتری و پلیس آگاهی آران و بیدگل در محل حاضر و مشاهده می‌کنند پدر خانواده بر اثر اصابت ضربه شدید به سر فوت کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: با ثابت شدن فرضیه قتل، تحقیقات علمی و تخصصی از اعضای خانواده انجام و در نهایت پسر ۱۸ ساله به قتل پدرش با ضربات پتک اعتراف کرد. هاشمی گفت: فرد قاتل در خصوص انگیزه‌اش برای ارتکاب به قتل عنوان کرد که پدرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من و مادرم را اذیت می‌کرد، در پی درگیری امروز، من هم پتکی را که روی زمین بود برداشته و بر سرش زدم که بر اثر این ضربه پدرم به زمین افتاد و خون از سرش جاری شد.

پرسه‌های مرموز یک مرد در صحنه رها شدن جسد
بعد از قتل فجیع مرد جوان در محله تهرانپارس یک مظنون بازداشت شد. صبح روز نهم اردیبهشت ماه، اهالی خیابان طباطبایی‌نسب محله تهرانپارس، با جسد غرق در خون مرد جوانی مواجه شدند که به طرز هولناکی به قتل رسیده و جسدش در کنار سطل زباله یک بوستان رها شده بود. بلافاصله تیم جنایی به همراه امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت برای رسیدگی به موضوع در محل کشف جسد حاضر شدند. بررسی‌های ابتدایی حکایت از این داشت که جوان حدوداً 20 ساله است که با اصابت جسم سخت برنده به سر و صورت و بدنش به طرز فجیعی به قتل رسیده است.  در حالی که احتمال می‌رفت این جوان، کارگر ساختمان‌های نیمه‌کاره باشد بررسی‌ها در ساختمان‌های نیمه‌ساز نزدیک محل کشف جسد آغاز شد که در یک ساختمان مقداری خون کشف شد اما خیلی زود مشخص شد که خون ریخته شده در آن محل خون مرغ بوده که کارگران سر بریده بودند. با توجه به اینکه هویت جسد هنوز مشخص نشده و ردی از عامل جنایت در دست نیست، رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن راز ماجرا در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در جریان قرار گرفت تا اینکه روز گذشته فردی مظنون به قتل این جوان افغان بازداشت شد، که نقطه‌زنی آنتن تلفن همراه نشان می‌دهد در لحظه وقوع قتل او در محل جنایت حضور داشته و همچنین ساعتی بعد هم در محل رها‌سازی جسد بوده است.

درگیری خونین اراذل و اوباش در محله اتابک
در حمله اشرار به چند جوان یکی از آنها به قتل رسید. جمعه شب 22 اردیبهشت امسال عده‌ای اراذل و اوباش در جریان مسائل پیش پا افتاده به عده‌ای جوان حمله کرده و آنها را با قمه و چماق مورد ضرب و جرح قرار دادند. اشرار بعد از درگیری از محل حادثه گریختند و مجروحین حادثه به بیمارستان منتقل شدند. تا اینکه غروب روز شنبه یکی از مجروحین به دلیل شدت جراحات وارد شده به کام مرگ فرو رفت. به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تحقیقات جهت یافتن ردی از عاملان جنایت ادامه دارد.

مرگ دلخراش جوان تهرانی در اتوبان صیاد
جسد مرد جوان که با انگیزه نامعلوم به زندگی خود پایان داده بود صبح دیروز در حاشیه اتوبان شهید صیاد شیرازی کشف شد. به گزارش «ایران»، صبح دیروز مأموران شهرداری متوجه مرد جوانی شدند که جنب مترو روی زمین نشسته بود و پلاستیکی روی سرش کشیده بود. در حالی که این مرد حرکتی نمی‌کرد، متوجه شدند او به کام مرگ فرو رفته است و به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این فرد بعد از مصرف قرص با انگیزه پایان دادن به زندگی خود پلاستیکی روی سرش کشیده بود که همین سبب مرگش شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی