صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

حوادث کوتاه

بازداشت عاملان شهادت سرگرد پلیس  در چارک
5 نفر از عاملان شهادت سرگرد مـــحـــمـــدرضــــا اسداللــــهی در چــــارک پـــس از 48 ساعت عملیات پلیسی دستگیر شدند. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: درپی درگیری قاچاقچیان موادمخدر طی روزهای گذشته در بندرلنگه که منجر به شهادت سرگرد «محمدرضا اسداللهی» فرمانده انتظامی پاسگاه چارک این شهرستان شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله کارگروهی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این شهید تشکیل شد. وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بندرلنگه با همکاری مشترک پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات این شهرستان و هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس‌های تخصصی مربوطه در استان با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، مخفیگاه اعضای باند قاچاق موادمخدر و عاملان شهادت این مأمور تلاشگر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 5 نفر از عاملان شهادت این شهید والامقام را دستگیر کردند. گفتنی است، پیکر شهید «محمدرضا اسداللهی» صبح روز گذشته با حضور مسئولان، فرماندهان و خانواده این شهید در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

سقوط هولناک 2 کودک از ترن هوایی پارک شادی یزد
2 کودک در شهربازی پارک شادی یزد از ترن هوایی به پایین سقوط کردند که یکی از آنها در بخش ICU بستری است. سیدحسین طباطبایی، مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شامگاه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه و در ساعت 20 و 30 دقیقه، 2 کودک 7 و 8 ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. وی تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، آمبولانس اورژانس استان یزد به محل اعزام شد و مصدومین را به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام کردند. مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد ادامه داد: یکی از کودکان مصدوم این حادثه پس از انجام مراحل درمانی و بررسی وضعیت سلامتی از اورژانس مرخص شد. طباطبایی خاطرنشان کرد: دومین مصدوم این حادثه به تشخیص پزشکان و به دلیل مشکوک بودن به خونریزی کبد در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
 
حمله با نارنجک دست‌ساز به ستاد انتظامی تنکابن
 سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو عامل تعرض به ستاد انتظامی شهرستان تنکابن با نارنجک دست‌ساز در کمتر از ۲۴ ساعت با همکاری دستگاه‌های امنیتی خبر داد. وی تصریح کرد: برابر تحقیقات پلیس، متهمان تحت القائات شبکه‌های اجتماعی معاند، مرتکب این اعمال مجرمانه شدند. سردار میرزایی افزود: این حادثه هیچگونه خسارتی نداشته و متهمان پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
 مرگ آتشین جوان مشهدی در خانه
جوان 37 ساله مشهدی که در آتش گرفتار شده بود، قبل از اطفای حریق به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد. آتش‌نشانان مشهدی در پی اعلام گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی طبقه دوم خانه‌ای در بلوار عبدالمطلب مشهد، بلافاصله به محل حادثه رفتند و توانستند شعله‌ها را قبل از سرایت به دیگر واحدهای این ساختمان خاموش کنند. در ادامه با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد، در این حادثه جوانی 37 ساله که در آتش گرفتار شده بود، قبل از اطفای حریق به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داده است. جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارشناسان آتش‌نشانی در خصوص علت دقیق حادثه ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی