صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و سه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و سه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۸

اخبار

خودروهای کره‌ای وارد می‌شود
وزارت صمت ضمن تکذیب اخبار منتشرشده در فضای مجازی اعلام کرد فرایند واردات خودروهای کره‌ای در حال انجام است و محدودیتی وجود ندارد.
در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است؛ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که شرکت‌های واردکننده خودروهای کره‌ای در حال حاضر در حال دریافت ارز و انجام فرایند ترخیص از گمرک بوده و موارد اعلام شده در رسانه‌ها دقیق و قابل استناد نیست.

نمایشگاه اکسپو نماد خنثی‌سازی تحریم
سرپرست وزارت صمت، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم، گفت: در این نمایشگاه به اهداف‌مان از جمله شروع یک جهش در توسعه بازارهای فعلی، افزایش ارزش صادراتی و به‌دست آوردن بازارهای جدید دست یافتیم. سیدمهدی نیازی در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران افزود: بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت، برون‌ ‌گرایی از طریق تعامل گسترده با تمام کشورهای دنیا، به‌ویژه کشورهای منطقه، دوست و همسایه است. سه راهبرد اساسی تولید صادراتی، سرمایه‌گذاری برای صادرات و ارتقای کیفیت، جزو برنامه‌های وزارت صمت است که با همکاری فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی