صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و دو - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و دو - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۹

اخبار

تولید ماهانه تخم‌مرغ به بیش از ۹۰ هزارتن رسید
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار گفت: بنابر آمار، ماهانه بیش از ۹۰ هزار تن تخم‌مرغ تولید می‌شود که این میزان ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مازاد بر نیاز کشور است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر نبی‌پور گفت: هم‌اکنون متوسط قیمت هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۳ هزارتومان و قیمت مصرف‌کننده آن ۵۶ هزارتومان است، درحالی که اکنون هرشانه تخم‌مرغ با نرخ ۱۰۰ هزارتومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.
او با بیان اینکه مشکلی در تولید تخم‌مرغ نداریم، افزود: بنابر آمار، ماهانه بیش از ۹۰ هزارتن تخم‌مرغ تولید می‌شود که این میزان ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مازاد بر نیاز کشور است.
 
ممنوعیت درج قیمت خودرو در سایت‌های مجازی
سازمان حمایت در نامه‌ای به سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو (خرید و فروش خودرو در بازار آزاد) دستور داد به‌منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت‌ خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود؛ همچنین از سقف قیمت اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تجاوز نکند و برای خودروهایی که قیمت توسط اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون درج در آگهی فروش باشد. حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خودرو گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، تا اطلاع ثانوی و به‌منظور ساماندهی بازار خودرو، قیمت فروش نقدی در آگهی‌های فروش درج نشود و از قیمت اعلامی اتحادیه هم بالاتر نرود.
جستجو
آرشیو تاریخی