صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و هفت - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و هفت - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

اخبــار

وزیر بهداشت: تأمین سلامت کارگران در اولویت است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تأمین سلامت کارگران را از وظایف خود می‌دانیم؛ به خصوص که مقام معظم رهبری در فرمایش‌های اخیرشان بر این مهم تأکید فرمودند. دکتر بهرام عین‌اللهی، گفت: وزارت بهداشت ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را تأمین و راه اندازی کرده تا  خدمت‌رسانی به مردم به ویژه قشر کارگر، با سرعت و کیفیت صورت گیرد. عین‌اللهی محور دوم همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تأمین سلامت کارگران عنوان و تصریح کرد: در تمام مراکز وزارت بهداشت این امکان وجود دارد که قشر کارگر  خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


افزایش تعرفه خدمات پرستاری
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خدمات پرستاری بسته به نوع آن بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت، گفت: نوع پرداخت‌ها بر اساس عملکرد، سختی کار و نوع بخش خواهد بود. دکتر عباس عبادی درباره تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ما در سال جاری افزایش رشد ضریب ریالی را به مقدار ۳۵ درصد داریم. وی با بیان اینکه ارزش نسبی خدمات پرستاری از ۱۷ بسته به ۲۷ بسته خدمت، افزایش پیدا کرده است، افزود: ارزش نسبی خدمات پرستاری با توجه به نوع بسته بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته که به طور متوسط حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد در این بخش هم رشد خواهیم داشت.


ورود وزیر کشور به موضوعات ایمنی و بافت فرسوده بازار تهران
شهردار منطقه ۱۲ از بازدید وزیر کشور از بازار تهران خبر داد و گفت: به دستور ایشان، رسیدگی به موضوعات بازار به‌طور جدی‌تر و عملی‌تر با محوریت استانداری تهران پیگیری خواهد شد. امیر یزدی گفت: در این بازدید چهار ساعته که به دلیل حساسیت و اهمیت بازار تهران به عنوان قطب اقتصادی تهران و حتی کشور انجام گرفت، بار دیگر ایمنی بازار و بویژه بافت فرسوده آن محوریت داشت.امیدواریم روند نوسازی در بازار برای کسبه و اهالی تسهیل شود و اتفاقات بهتر و مؤثرتری برای بازار تهران رخ بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی